ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ با همکاری ارتش آمریکا فناوری 5G خود را توسعه می دهد

در حالی که شرکت های مختلفی مانند مدیاتک، نوکیا و کوالکام به دنبال توسعه فناوری 5G هستند، سامسونگ نیز با توجه به نیاز بازار و فضای کسب و کار آینده در حال توسعه تکنولوژی 5G ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۱۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

در حالی که شرکت های مختلفی مانند مدیاتک، نوکیا و کوالکام به دنبال توسعه فناوری 5G هستند، سامسونگ نیز با توجه به نیاز بازار و فضای کسب و کار آینده در حال توسعه تکنولوژی 5G خود بوده که بر اساس گزارشات، در این زمینه با ارتش آمریکا نیز همکاری می کند.

سرعت اینترنت 5G سامسونگ یک گیگابایت بر ثانیه خواهد بود

بر اساس اطلاعاتی که از طرح مذکور وجود دارد، شبکه 5G سامسونگ قادر است اینترنت فوق سریع 1 گیگابایت بر ثانیه را با تأخیر اندک فراهم کند؛ اما مشخص نیست چه بخشی از پروژه در همکاری با ارتش توسعه یافته یا دقیقاً چه تجهیزاتی توسط سامسونگ تولید خواهند شد.

البته «تری هالورسن» مدیر اطلاعات واحد ارتباطات و فناوری اطلاعات سامسونگ در باره این پروژه اظهار نظر کرده و گفته فناوری 5G سامسونگ اینترنت پهن باند واقعی را در اختیار کاربر قرار می دهد و امکان رمزنگاری داده ها بدون کاهش سرعت را فراهم خواهد کرد.

طبق گزارشات موجود، امواج فناوری مورد بحث با استفاده از آنتن های چند جهته و در خط دید مستقیم منتشر می شوند و برای دسترسی مناسب کاربران به اینترنت پر سرعت، این آنتن ها روی پهپاد یا بالن نصب خواهند شد.

گفتنی است علت همکاری ارتش آمریکا با سامسونگ به احتمال زیاد فراهم کردن اینترنت پر سرعت و خطوط ارتباطی امن برای واحدهای رزمی بوده، تا بتوان در مکان هایی که دسترسی به اینترنت با محدودیت مواجه است داده ها را با سرعت بالا میان واحدهای درگیر تبادل نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • faraz mohamadi
    faraz mohamadi | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    خیلی حال میده ....همین الانم با اس هشت ده مگابایت بر ثانیه دانلود میکنم آدم کیف میکنه چه برسه اینکه یک مگابایت بر ثانیه بشه

  • تکنولوژی برتر
    تکنولوژی برتر | ۱۶ آبان ۱۳۹۶

    چه فایده ای برای ما بدبخت بیچاره ها داره وقتی دلا چهار هزارو خوردی شده تا اون موقع همبا این وضعیت پیش بریم حتما چند تومن دیگه ام میاد روش بعد فک کن گوشی پرچمدار سامسونگ میخوای بخری همین الانشم چهار ملییون پولشه ببینم مگه علف خرسه از کجا باید بیاد تا چه حد بی فکری آخه.

مطالب پیشنهادی