ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

رسما تایید شد؛ سوپرا جدید با نشان تویوتا تولید نمی شود

مدت هاست که اخبار و شایعات مختلفی پیرامون نسل جدید سوپرا دهان به دهان می چرخد. در این بین کمپانی تویوتا نیز هر از گاهی با انتشار اطلاعاتی قطره چکانی درباره این خودروی پرطرفدار، حواشی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۴۵

مدت هاست که اخبار و شایعات مختلفی پیرامون نسل جدید سوپرا دهان به دهان می چرخد. در این بین کمپانی تویوتا نیز هر از گاهی با انتشار اطلاعاتی قطره چکانی درباره این خودروی پرطرفدار، حواشی مربوط به آن را داغ تر کرده و به نوعی آتش افروزی می کند!

به تازگی گزارشی در یکی از نشریات حوزه خودرو منتشر شده که بر اساس آن سوپرا با لوگویی غیر از لوگوی اصلی تویوتا به مرحله تولید خواهد رسید.

طبق این گزارش که محتوای آن توسط مقامات تویوتا نیز تایید شده، به جای لوگوی مشهور این شرکت، نشان زیر مجموعه اسپرت ساز آن یعنی گازو ریسینگ (Gazoo Racing) بر روی سوپرا نصب خواهد شد.

این خودروی اسپورت که به احتمال زیاد در نیمه دوم سال 2019 رونمایی می شود، به گفته آقای Shigeki Tomoyama مدیر بخش گازو ریسینگ با نام GR Supra پا به عرصه رقابت خواهد گذاشت.

در حال حاضر دو مدل 86 و پریوس در بازار داخلی ژاپن با برند GR (گازو ریسینگ) به فروش می رسند. از آنجایی که این دو مدل قبل از تاسیس GR در بازارهای بین المللی حضور داشته اند، تویوتا تصمیم گرفته که در سایر بازارها مدل های مذکور را کماکان با برند اصلی خود به مشتریان تحویل دهد.

همانطور که پیشتر نیز به اطلاعتان رسانده ایم، تویوتا سوپرا یا گازو سوپرا از یک پلتفرم مشترک با نسل جدید ب ام و Z4 بهره خواهد برد، با این حال سرباز سامورایی به صورت کوپه و سرباز آلمانی به صورت رودستر تولید خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی ها، Z4 سال آینده و زودتر از سوپرا رونمایی می شود.

به هر ترتیب سیاست تویوتا در استفاده از برند گازو ریسینگ برای مدل اسپرت خود، یک حرکت هوشمندانه محسوب می شود؛ زیرا از زمانی که نسل قبلی سوپرا در سال 2002 با بازار خداحافظی کرد، تویوتا بیشتر با خودروهای خانوادگی و کراس اوورهای نه چندان هیجان انگیز در بین مشتریان شهرت پیدا کرده است.

مدیر عامل تویوتا آقای آکیو تویودا به خوبی می داند که این کمپانی نیازمند محصولاتی جذاب و اسپرت است، بنابراین چه چیزی بهتر از ترکیب گازو ریسینگ و اتومبیل خوش خاطره ای مثل سوپرا؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عادل حقیقی
    عادل حقیقی | ۱۷ آبان ۱۳۹۶

    اسمشو بزارن هیولا

مطالب پیشنهادی