ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کنترل پهپاد هولوگرافیک با شبیه ساز واقعیت افزوده اپسون [تماشا کنید]

هدایت پهپاد ها همیشه هیجان انگیز بوده ولی معمولاً نیاز به مهارت بالا دارد و گاهاً با خطراتی همراه است. اگر هم قصد داشته باشید آنها را در شهرها پرواز دهید، شاید نیاز به اخذ ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ آبان ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰

هدایت پهپاد ها همیشه هیجان انگیز بوده ولی معمولاً نیاز به مهارت بالا دارد و گاهاً با خطراتی همراه است. اگر هم قصد داشته باشید آنها را در شهرها پرواز دهید، شاید نیاز به اخذ مجوز از مراجع قانونی داشته باشید. بسیاری از پهپاد ها اکنون به همراه شبیه سازهای آموزشی ساده مبتنی بر موبایل یا تبلت به بازار عرضه می شوند. ولی با این وجود باز هم نمی توانند تمامی شرایط خاص پرواز واقعی را شبیه سازی کنند.

حالا اپسون قصد دارد با معرفی شبیه ساز پرواز مبتنی بر واقعیت افزوده، امکان یادگیری پرواز با پهپاد ها را برای شما فراهم کند و لذتی مشابه با شرایط واقعی را برایتان ایجاد کند، بدون اینکه خطری متوجه تان باشد.

این شبیه ساز با عینک واقعیت افزوده «Moverio» اپسون و پهپاد «Mavic Pro» ساخت شرکت «DJI» کار می کند. هنگامی که ارتباط این دو دیوایس با هم برقرار شود، یک پهپاد هولوگرافیک در فضای اطرافتان به نمایش در می آید که از طریق ریموت کنترل پهپاد می توانید آن را هدایت کنید.

لازم به ذکر است که میدان دید عینک مذکور تنها 23 درجه است که این مسئله هدایت پهپاد را کمی مشکل می کند؛ زیرا ممکن است به راحتی از محدوده دیدتان خارج شود.

گفتنی است از طریق اپلیکیشن مخصوص این عینک می توان بازی هایی مختلفی را با پهپاد هولوگرافیک انجام داد؛ مثلاً از داخل حلقه ها عبور کرد یا آب نبات هایی را با پهپاد جمع آوری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی