ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

انتقادات نتیجه داد؛ راننده آمریکایی در فصل دوم گرند تور حضور نخواهد داشت

بعد از ترک تاپ گیر، علاقه مندان بی صبرانه منتظر بازگشت کلارکسون، هموند و مِی به صفحه تلویزیون بودند. این اتفاق سرانجام سال گذشته با گرند تور رخ داد و این مستند خودرویی توانست بار ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

بعد از ترک تاپ گیر، علاقه مندان بی صبرانه منتظر بازگشت کلارکسون، هموند و مِی به صفحه تلویزیون بودند. این اتفاق سرانجام سال گذشته با گرند تور رخ داد و این مستند خودرویی توانست بار دیگر توجه ماشین بازان را به خود جلب کند.

اگر چه فصل نخست مجموعه گرند تور در کل لحظات به یاد ماندنی زیادی داشت، اما برخی از آیتم های آن چنگی به دل نزده و باعث بروز انتقادات زیادی شدند.

برای مثال بخش Celebrity Brain Crash که به نوعی جایگزین دعوت از میهمانان معروف در تاپ گیر شده بود، در ابتدا کمی جالب به نظر می رسید، اما با تکرار آن در هر اپیزود حالتی یکنواخت و فاقد جذابیت پیدا کرد.

جایگزین "استیگ" یکی دیگر از مواردی بود که با انتقادهای زیادی در فصل اول روبرو شد. در حالی که استیگ هرگز در تاپ گیر صحبت نمی کرد، راننده آمریکایی حاضر در گرند تور بسیار پر حرف بود و نمی توانست در خلق شخصیتی جذاب موفق باشد.

این راننده حرفه ای مایک اسکینر (Mike Skinner) نام داشته و در گرند تور با لقب "آمریکایی" شناخته می شد. او در هر اپیزود لب به انتقاد از خودروهای غیر V8 گشوده و مدام به اعتراض می پرداخت.

این کاراکتر نیز شاید در ابتدا دارای جذابیت هایی نسبی بود، اما با گذشت زمان در ورطه تکرار افتاده و اندک محبوبیت خود را نیز از دست داد.

"آمریکایی" که ید طولایی در انتقاد از همه چیز و همه کس داشت، عاقبت خود در دام منتقدین افتاده و به یکی از نقاط ضعف اصلی برنامه تبدیل شد؛ طوری که اکثر بینندگان و نشریات حوزه خودرو درخواست حذف این کاراکتر را از فصل دوم گرند تور مطرح کردند.

حال با نزدیک شدن به زمان پخش فصل دوم، خبر می رسد که اسکینر به همکاری خود با این مجموعه پایان داده و در اپیزودهای آتی گرند تور شاهد حضور وی نخواهیم بود.

این راننده حرفه ای در توئیتی اعلام کرده:

به اطلاع شما می رسانم که من در فصل دوم گرند تور به این دوستان نخواهم پیوست. برای آنها آرزوی موفقیت دارم، کاراکتر بنده آنگونه که گفته شده بود، توسعه نیافت.

مایک اسکینر خود نیز به نوعی پذیرفته که عملکرد خوبی در گرند تور نداشته و شایسته ماندن نبوده است.

هنوز مشخص نیست که چه کسی جایگزین این راننده آمریکایی خواهد شد. برای اطلاع یافتن از این موضوع، باید تا 8 دسامبر، زمانی که اولین اپیزود از فصل دوم گرند تور پخش می شود، صبر کنیم.

گفتنی است مایک اسکینر 60 ساله جزو رانندگان اسبق رقابت های ناسکار بوده و سابقه قهرمانی در این مسابقات را نیز در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • noki a
    noki a | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    به نظر من شخصیت بامزه ای دات.

  • محمد
    محمد | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    استیو باشه بهتره،هیچوقت تکراری نمیشه

    • آریا
      آریا | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

      استیگ

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    رو مُخ بود .. همون استیو که کلاه سرش بود و حرف نمیزد بهتر بود...بخش سلبریتیاش هم که همش میمردن هم مسخرس D:

  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۱۸ آبان ۱۳۹۶

    شخصیت استیگ انقدر خوب خلق شده بود ک جایگزین پیدا کردن براش خیلی سخته.

مطالب پیشنهادی