ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشکلات پیکسل 2 تمامی ندارند؛ از فلاش زدن نمایشگر تا از کار افتادن میکروفون

خانواده پیکسل 2 گوگل به هنگام عرضه نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و به خاطر حاشیه اندک نمایشگر در مدل اکس ال و نیز عملکرد دوربین مورد تمجید قرار گرفت. با این حال، نمایشگر دستگاه ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

خانواده پیکسل 2 گوگل به هنگام عرضه نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد و به خاطر حاشیه اندک نمایشگر در مدل اکس ال و نیز عملکرد دوربین مورد تمجید قرار گرفت. با این حال، نمایشگر دستگاه با مشکلاتی نظیر نمایش رنگ های بی روح، مشاهده رنگ آبی از زوایایی خاص و نیز خطوط از کار افتاده پیکسل های رنگی مواجه بوده است و به نظر می رسد که این مشکلات هنوز به پایان نرسیده است.

برخی کاربران اخیراً در فروم جامعه کاربران پیکسل، خبر از فلاش نمایشگر هنگام قفل یا باز کردن دستگاه داده اند. ظاهراً فشردن دکمه پاور یا حتی استفاده از سنسور اثر انگشت، سبب می شود تا نمایشگر برای لحظه ای بدرخشد و به بیان واضح تر، فلاش بزند. البته این اتفاق در 100 درصد مواقع روی نمی دهد، اما برخی کاربران می گویند که ساعاتی پس از خرید دستگاه با آن مواجه شده اند و برای عده ای دیگر، این مشکل به صورت کاملاً اتفاقی روی می دهد.

برخی کاربران می گویند که ساعاتی پس از خرید دستگاه با مشکل فلاش دستگاه مواجه شده اند

متاسفانه ریبوت دستگاه در حالت امن یا حتی ریست فکتوری کمکی به حل مشکل نمی کند اما برخی می گویند که با خاموش و روشن کردن تنظیمات Ambient Display می توان به صورت موقتی آن را برطرف کرد.

اما جالب است بدانید این تنها مشکلی نیست که کاربران گزارش اش را داده اند؛ زیرا فروم محصولات گوگل اخیراً میزبان مباحثاتی درباره مشکل میکروفون پیکسل 2 نیز بوده است. در حالی که کاربران می گویند میکروفون دستگاه هنگام مکالمه تلفنی یا صحبت با دستیار گوگل به ناگاه از کار می افتد، یکی از کاربران متوجه شده که با فوت کردن در بخش پایینی اسپیکر یا پورت USB-C می توان مشکل را برطرف کرد؛ درست مثل کارتریج کنسول های کلاسیک بازی!

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    گوگل اگه میخواد که یه گوشی از هر لحاظ مطمئن بده بیرون باید با سونی همکاری کنه ..

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی