ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدل 2018 گلکسی A5 سامسونگ همراه با «نمایشگر بی نهایت» عرضه می شود

به نظر می رسد که سامسونگ برنامه های بزرگی برای خانواده گلکسی A سال 2018 دارد. انتظار می رود این کمپانی کره ای از لاین آپی با طراحی کاملاً نو رونمایی کند و در عین ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

به نظر می رسد که سامسونگ برنامه های بزرگی برای خانواده گلکسی A سال 2018 دارد. انتظار می رود این کمپانی کره ای از لاین آپی با طراحی کاملاً نو رونمایی کند و در عین حال، برخی مشخصات داخلی موبایل هایش را ارتقا دهد.

برخلاف اسمارت فون های گلکسی A فعلی، انتظار می رود مدل های جدید سامسونگ از تکنولوژی Infinity Display برخوردار باشند که در موبایل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به شدت مورد استقبال طرفداران قرار گرفت.

در ماه سپتامبر بود که شنیدیم مدل 2018 دو موبایل Galaxy A5 و Galaxy A7 همراه با نمایشگری با حاشیه اندک عرضه می شوند و اسکنر انگشت آنها، به پنل پشتی منتقل شده است؛ حالا این خبر می تواند صحت خبر قبلی را تضمین کند.

اطلاعات اخیر از طریق تست های HTML5 مرورگر به دست آمده اند؛ بنچمارکی که رزولوشن موبایل های هوشمند آزمایشی را لیست می کند. ظاهراً گلکسی A5 جدید سامسونگ از نسبت ابعاد 18:9 بهره می برد و رزولوشن 412x816 پیکسل را به نمایش می گذارد . مشخصاً این بدان معناست که سامسونگ دکمه هوم را کنار می گذارد و سنسور اثر انگشت را نیز از جلو به پشت می برد؛ همین اتفاق، احتمالاً در گلکسی A7 هم تکرار می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • sina aghaei
    sina aghaei | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    سری A فوق العادست ، دیجی جان در مورد رزولوشن یخورده توضیح بده ؟؟؟?

  • S. A. F
    S. A. F | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    سری A سامسونگ خیلی خوبه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی