ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ با دیوید بکهام پا به توپ شوید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

PES 2018

انگار کونامی می خواهد تا بازار بازی های فوتبال اسمارت فون ها را به چنگ خود در بیاورد. هفته پیش آن ها بازی کارتی PES Card Collection را منتشر کردند و حالا شاهد عرضه PES 2018 روی تلفن های هوشمند هستیم. عنوانی که نسبت به نسخه گذشته یک تفاوت خیلی بزرگ دارد؛ می توانید با یکی از معروف ترین فوتبالیست های انگلیسی یعنی دیوید بکهام نیز پا به توپ شوید.

کونامی گفته که در آینده فوتبالیست های قدیمی بیشتری به نسخه موبایل PES 2018 اضافه می شود

جدا از این ویژگی جالب، بازی مود جدیدی با نام Friend دارد که با آن می توانید با دوستان تان به صورت آنلاین مسابقه دهید. بخشی که نبودش در نسخه موبایل PES 2017 به خوبی احساس می شد. البته همانند گذشته قابلیت رقابت با دوستان تان به کمک بلوتوث را هم دارید. کونامی وعده داده که در PES 2018 گیم پلی پیچیده تر شده و بازی از لحاظ گرافیک و صداگذاری نیز بهبودهایی نسبت به گذشته داشته باشد. منتظر بررسی بازی از دیجیاتو باشید.

South Park: Phone Destroyer

بعد از حرف و حدیث های فراوان، سرانجام South Park: Phone Destroyer به عرضه جهانی رسید. عنوانی که به اعتقاد بعضی بازیکن ها، جدی ترین رقیب جدید کلش رویال به حساب می آید. در این عنوان همانند کلش رویال باید بسته به نوار انرژی خود، شخصیت هایتان را به میدان نبرد بفرستید. اما بازی دو تفاوت بزرگ با ساخته استودیوی سوپرسل دارد. یکی از آن ها را باید وجود یک منطقه بزرگ بزنیم.

شوخی های فراوان، مهمترین دلیلی که به خاطرش باید Phone Destroyer را تجربه کنید

برخلاف کلش رویال که بازی به دو لاین تقسیم شده، در اینجا محدودیتی وجود نداشته و با محیطی یک دست رو به رو هستید.  بنابراین مبارزین تان را می توانید هر جایی بگذارید. نکته دوم وجود شوخی های همیشه جذاب دنیای کارتون South Park است که راه شان را به نسخه موبایل این سریال هم باز کرده اند. بد نیست بدانید Phone Destroyer بخش داستانی نیز دارد.

Shadowgun Legends

Shadowgun Legends داغ ترین سوژه هفت سنگ این هفته است. در واقع ابتدا یک بازی دیگر با نام Lines - Physics Drawing Puzzle را معرفی کرده بودیم تا اینکه فهمیدیم استودیوی MADFINGER بعد از انتظارات فراوان سرانجام نسخه بتا جدیدترین ساخته اش را به صورت محدود عرضه نمود. خیلی از علاقه مندان بازی های شوتر با سری Shadowgun آشنا هستند، مجموعه ای که با دو عنوان Shadowgun: Deadzone و Shadowgun کارش را آغاز کرد.

هر دو بازی به خاطر گرافیک استثنایی [حتی الان] و گیم پلی الهام گرفته از بهترین عناوین سوم شخص کنسول ها به موفقیت های زیادی رسیدند و حالا بعد از نزدیک به 5 سال توسعه دهنده تصمیم گرفته تا سومین قسمت از عنوان معروفش را عرضه کند. Shadowgun Legends برخلاف گذشته یک بازی «اول شخص» بوده و خیلی ها از آن به عنوان دستینی 2 موبایل ها یاد کرده اند.

یعنی شما شخصیت خود را می سازید و در بخش چند نفره یا داستانی به مبارزه با بقیه بازیکن ها یا بیگانگان می پردازید. بازی از همان ابتدای معرفی به خاطر گیم پلی روان و گرافیک فوق العاده اش توجهات زیادی را به خود جلب کرد. فقط  فراموش نکنید Shadowgun Legends فعلا به صورت سافت لانچ و محدود برای هلند عرضه شده است. اگر دوست دارید بازی را انجام دهید، مقاله «چگونه بازی های سافت لانچ اندروید را دانلود و اجرا کنیم؟» را مطالعه کنید.

Words With Friends 2 - Word Game

بعد از 8 سال و ثبت بیش از 250 دانلود، شرکت Zynga نسخه دوم عنوان محبوب Words With Friends را عرضه کرد. بازی نسبت به گذشته پیشرفت های خوب زیادی داشته است. از طراحی منوهای بهتر و استفاده از رنگ های متنوع بگیرید تا حالت های گوناگون گیم پلی که همگی باعث شده اند تا Words With Friends 2 همانند قسمت نخست یکی از بهترین گزینه ها برای محک زدن مهارت ساخت کلمات گوناگون باشد. این عنوان را می توانید به صورت تیمی یا تک نفره با هوش مصنوعی و بقیه بازیکن ها انجام دهید.

Starman: Tale of Light

  • ناشر: nada studio
  • قیمت: 3.99 دلار
  • پلتفرم: iOS
  • بازی آفلاین است

توصیف جالبی برای Starman: Tale of Light وجود دارد: تاکنون پیش آمده که شبانه به جایی شلوغ مثل پارک بروید و هیچکس را آنجا نبینید؟ Starman: Tale of Light عنوانی است که همین احساس عجیب را به بازیکن منتقل می کند. به همان اندازه تنهایی و گاهی اوقات آرامش را هنگام تجربه بازی را حس می کنید. ساخته nada studio عنوانی سیاه و سفید است که در آن باید به جستجوی روشنایی بروید.

به نوعی بازی را می توانیم ترکیبی از لیمبو و مانیومنت ولی بنامیم که با وجود شباهت های نسبی اش به این دو عنوان فراموش نشدنی، تفاوت های زیادی با آن ها دارد. اتمسفر بازی به راحتی مغلوب تان می کند و معماها با ذات هوشمندانه  خود بازیکن را به چالش می کشند. دیروز بررسی Monument Valley 2 را منتشر کردیم و اگر دل تان برای یک تجربه معمایی فراموش نشدنی دیگر روی اسمارت فون ها تنگ شده بهترین گزینه کنونی همین Tale of Light است.

Bullet Strike: Battlegrounds

علاقه مندان به بازی های پی سی حتما نام PlayerUnknown's Battlegrounds را شنیده اند. عنوانی که رکوردهای زیادی در استیم از خود به جای گذاشت و با وجود اینکه کمتر از یک سال از عرضه اش می گذرد ولی تا الان توانسته به فروش عجیب بیش از 20 میلیون نسخه آن هم تنها روی رایانه های شخصی دست پیدا کند. مهمترین المان موفقیت بازی را باید پرداخت جالب به سبک «بتل رویال» بزنیم.

در این نوع بازی ها، چند بازیکن با دستان خالی در محیطی بزرگ رها شده و باید با پیدا کردن تجهیزات گوناگون، به یکدیگر حمله کنند. در پایان کسی که زنده بماند پیروز می شود. Bullet Strike: Battlegrounds کلون همین عنوان روی اسمارت فون ها است که میان بقیه بازی های مشابه PlayerUnknown's Battlegrounds، از همان زمان معرفی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و حالا پس از صبر زیاد طرفداران شاهد عرضه نسخه بتا هستیم.

فقط به یاد داشته باشید که بازی در مرحله نسخه آزمایشی به سر می برد و بنابراین بعضی مشکلاتش طبیعی است. با این وجود به خاطر گیم پلی جالب Bullet Strike، ساخته Horus Entertainment همچنان ارزش تجربه کردن دارد. مشخص نیست چه زمانی نسخه بتا بازی به صورت عمومی روی iOS منتشر می شود ولی اگر آی دیوایس دارید می توانید عنوان Guns Royale را انجام دهید.

SIMULACRA

  • ناشر: Kaigan Games
  • قیمت: 4.99 دلار
  • پلتفرم: iOS و اندروید
  • بازی آفلاین است

SIM - Sara is Missing [معرفی دیجیاتو] یکی از متفاوت ترین عناوین سبک ترس روی اسمارت فون ها بود که سال گذشته توانست به بهترین بازی های موبایل سال 2016 دیجیاتو نیز راه پیدا کند. در این عنوان خبری از صحنه های کلیشه ای ترسناک نیست و جای آن سازنده سعی کرده با استفاده از المان های روانشناسانه، ترس را تا مغز استخوان بازیکن ها بفرستد. SIMULACRA ادامه معنوی همین بازی با داستانی متفاوت به حساب می آید.

همانند SIM، در ساخته جدید Kaigan Games هم موبایل دختری به دستان شما افتاده و حالا باید با جستجو در بخش های مختلف آن از سرنوشت عجیب او سر در بیارید. SIMULACRA بازخوردهای مثبت زیادی را دریافت نموده و به اعتقاد بازیکن ها، با عنوانی ترسناک تر و خشن تر از SIM رو به رو هستید که با داستان و گیم پلی به مراتب درگیر کننده اش مخاطب را مجذوب خود خواهد کرد.

در بخش اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • سعید محرابی
    سعید محرابی | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    سلام من چرا نمیتوم bullet strike battleground رو بازی کنم.نصبش می کنم اما نمیتونم بازی کنم ارور میده...ارور #error رو میده لطفا راهنماییم کنین...

  • ali9zafar
    ali9zafar | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    دوستان لطفا یه راهنمایی کنید south park رو چجوری بازی کنم؟ رو گوشیم اصلا نصب نمیشه از هرجا دانلود میکنم از گوگل پلی میگه که با گوشیتون سازگار نیست درحالی که نوشته اندروید 4.4 و بالاتر میخواد

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۰ آبان ۱۳۹۶

    این شادوگان عجب بازیه و آینده داره مثل سری قدیمیش که هنوزم بازی کنی چیزی کم نداره از هر نظر

  • احد وصال
    احد وصال | ۱۹ آبان ۱۳۹۶

    همچین جای بازی جدید کچ اپ هم خالی بود
    dunkshot رو هم حتما تحربه کنید دوستان

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی