ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط پیش فروش دنا پلاس- آبان 96

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط پیش فروش عادی دنا+ (پلاس) از روز یک شنبه 96/08/21 اعلام می شود. - در این بخشنامه صرفاً امکان ثبت نام براي مشتریان ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۲:۱۵

به اطلاع کلیه متقاضیان محترم محصولات شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط پیش فروش عادی دنا+ (پلاس) از روز یک شنبه 96/08/21 اعلام می شود.
- در این بخشنامه صرفاً امکان ثبت نام برای مشتریان حقیقی فراهم می باشد و ثبت نام برای شماره مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست.
- قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد.
- ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود.
- در این بخشنامه، صلح قرارداد فقط یک بار امکانپذیر می باشد. زمان فعال سازی بخشنامه : ساعت 10 صبح روز یک شنبه مورخ 96/08/21دنا پلاس در رنگ هاى سفید، مشکى، نقره اى، خاکسترى و آبى کبود قابل سفارش است. مبلغ ودیعه ى در نظر گرفته شده 24 میلیون تومان است. در موعد تحویل اسفند 96 سود مشارکت 17% و سود انصراف 14% خواهد بود. در موعد تحویل فرودین و اردیبهشت 97 سود مشارکت 18% و سود انصراف 15% خواهد بود.دنا پلاس از لحاظ مشخصات فنی مانند دنا است. این دو خودرو از موتور EF7 بهره می ‌برند. این موتور حجم 1646 سی ‌سی (1700 سی ‌سی اسمی)، 4 سیلندر و 16 سوپاپ دارد. حداکثر قدرت خروجی موتور دنا پلاس 115 اسب بخار است که در 6000 دور در دقیقه به دست می ‌آید.

استاندارد آلایندگی دنا پلاس یورو4 است. دنا پلاس با شتاب صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت در 12/03 ثانیه، تا نهایت سرعت 190 کیلومتر بر ساعت می ‌پیماید. مصرف سوخت ترکیبی دنا پلاس 8/1 لیتر در 100 کیلومتر اعلام شده است.
دنا پلاس داراى امکاناتى نظیر چراغ جلو هالوژنی و LED به همراه مه شکن، چراغ ال ‌ای ‌دی دید روز یا Day Light ، چراغ ‌های جلو و عقب نئون، سنسور دنده عقب، سانروف برقی، دارای مانیتور تصویری با قابلیت پخش فایل های تصویری, تلویزیون ، رهیاب (GPS) و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • محمد امین غفارپور
    محمد امین غفارپور | ۲۱ آبان ۱۳۹۶

    یک چیزی رو ننوشته اینکه دارای موتورتوربو میباشد

  • javad
    javad | ۲۱ آبان ۱۳۹۶

    متاسفانه ما داریم تبدیل میشیم به بی‌عرضه‌ترین نسل تاریخ که نه توان گرفتن حق خودمون رو داریم نه جراتش رو! و حتی یک بی‌تفاوتی عمومی تمام جامعه‌ی مارو فرا‌گرفته طوری که کسانی‌ که زندگیشون رو دارن صرف گرفتن حقی که به‌زور از همه‌ی ما گرفته شده میکنن ، دیوانه خطاب می‌کنیم!
    امیدوارم نسل بعدی هیچوقت ندونه که ما وجود داشتیم!

  • Farzinati
    Farzinati | ۲۱ آبان ۱۳۹۶

    فک کنم جایزه زشت ترین جعبه اتومبیل در تاریخ رو باید به این لگن بدن انگار دوتیکس به هم چسبوندن جلوش مدرن جعبش افتضاح

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی