ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا آیفون های آتی از حسگر لیزری دوربین اصلی بهره خواهند برد؟

علی رغم اینکه تنها چند هفته از عرضه آیفون های 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو)، 8 پلاس و 10 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) به بازار می گذرد، بازار شایعات موبایل های آتی اپل ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۳ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۴۹

علی رغم اینکه تنها چند هفته از عرضه آیفون های 8 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو)، 8 پلاس و 10 (بررسی دیجیاتو، بررسی ویدیویی دیجیاتو) به بازار می گذرد، بازار شایعات موبایل های آتی اپل از همین حالا داغ شده است.

اخیراً خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرده اپل در حال توسعه یک حسگر سه بعدی به منظور بهبود کارایی اپ ها و خدمات مبتنی بر واقعیت افزوده برای آیفون سال 2019 خود است.

سیستم سه بعدی جدید با تاباندن نور لیزر به اجسام و محاسبه زمان برگشت آن، فاصله را محاسبه می کند

این سیستم قرار است با پرتاب نورهای لیزری به اجسام و محاسبه زمان بازتاب آنها به حسگر مرتبط، عمق و فاصله اجسام را تشخیص دهد. عملکرد این سامانه بسیار شبیه به فناوری تخمین عمق دوربین های دوگانه آیفون 10 است. همچنین برخی از تلفن های هوشمند اندرویدی نیز از فناوری های مشابه به منظور ایجاد عمق میدان استفاده می کنند؛ به عنوان نمونه گوگل پیکسل 2 با استفاده از تکنولوژی پیکسل های دوگانه این امکان را فراهم می آورد.

ولی سیستم لیزری جدید آیفون قرار است همین وظایف را با دقت بسیار بالاتری انجام دهد. همچنین بر اساس گزارش ها مشخص شده که اپل قصد دارد حسگر های TrueDepth را که در جلوی آیفون 10 قرار دارند در موبایل های آتی خود قرار دهد و سیستم لیزری جدید تنها به دوربین های اصلی آن افزوده شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pine
    pine | ۲۳ آبان ۱۳۹۶

    وای وای چقدر این دوربینش ضایع هست.

مطالب پیشنهادی