ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ثبت رکوردی جدید به مناسبت 60 سالگی کاترهام: 19 دونات در 60 ثانیه

اخبار مربوط به شکستن رکورد ها هنوز ادامه دارد، اما اینبار صرفا یک هیولا 1000 اسب بخاری دست به شکستن آن نزده است. شرکت کاترهام اخیرا توانسته است با ترکیب Seven 620R و قرار دادن ...

سید محمد سعید چاوشی
نوشته شده توسط سید محمد سعید چاوشی | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۳۰

اخبار مربوط به شکستن رکورد ها هنوز ادامه دارد، اما اینبار صرفا یک هیولا 1000 اسب بخاری دست به شکستن آن نزده است.

شرکت کاترهام اخیرا توانسته است با ترکیب Seven 620R و قرار دادن برنده 6 طلای المپیک آقای Chris Hoy پشت فرمان آن رکورد بیشترین تعداد دونات در 60 ثانیه را از آن خود کند.

Chris Hoy مجموعا توانست در عرض یک دقیقه 19 دونات را به طور کامل انجام دهد. این رکورد در پارک Donington بریتانیا به ثبت رسیده است.

قلب تپنده کاترهام موتور دو لیتری 310 اسب بخاری فورد Duratec است که در کنار دیفرانسیل با لغزش کم و لاستیک های اسپرت Avon ZZS تبدیل به گزینه مناسبی برای ثبت رکورد شده است. لاستیک های نام برده شده کاملا قانونی بوده و کاترهام از آنها حتی برای مسابقات خود نیز استفاده می کند.

تولد 60 سالگی این خودرو و ثبت رکورد دونات در 60 ثانیه تمام ماجرا نیست، در جریان ثبت رکورد کاترهام از دو محصول جدید خود نیز رونمایی کرد؛ Seven Sprint که با یک موتور 80 اسب بخاری به حرکت در می اید و دیگری Seven Supersprint با موتور 95 اسب بخاری است. هر دو خودرو سال دیگر وارد خیابان ها می شوند در حالی که در جریان مراسم ثبت رکورد همه آنها به فروش رفتند.

پس از مصاحبه با اقای Graham MacDonald وی اینگونه توضیح داد: در سالگرد شصت سالگی کمپانی فروش فوق‌العاده و ثبت یک رکورد جدید مطمئنا بسیار خوشایند به نظر می رسد و حالا تمامی دست اندرکاران کارخانه کاترهام به آینده مسیر این شرکت بسیار مطمئن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی