ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

درخشش ایران در مراسم اهدای جوایز جشنواره بین المللی بهترین بازی های موبایل خاورمیانه

سرانجام و با حاشیه های فراوان مبنی بر حذف بازی های ایرانی، دومین دوره از جوایز بهترین بازی های موبایل MENA به پایان رسید. در این دوره، نمایندگان زیادی از ایران در این مسابقات حضور ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۳:۱۵

سرانجام و با حاشیه های فراوان مبنی بر حذف بازی های ایرانی، دومین دوره از جوایز بهترین بازی های موبایل MENA به پایان رسید. در این دوره، نمایندگان زیادی از ایران در این مسابقات حضور داشته و از شانس های اصلی کسب جوایز مهم این مسابقات بودند.

پس از انجام داوری ها و اعلام لیست برندگان، مشخص شد که ایران، عملکرد بهتری نسبت به سایر کشورهای حاضر در این رقابت داشته است. استودیوهای ایرانی توانستند تا در رقابت با بازی سازانی از کشورهایی مانند امارات، کویت، تونس، لبنان، عربستان و مصر و سایر کشورهای حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا، موفق به کسب این جوایز شوند.

بازی پدر خوانده، ساخته استودیو پاییزان موفق شد تا جایزه «دستاورد هنری» این دوره را به نام خود به ثبت برساند. لازم به ذکر است که این بازی پیش از این، مورد توجه داوران جشنواره TGC قرار گرفته بود.

بازی 4Wheelers ، دیگر بازی داخلی بود که موفق به کسب جایزه در این مراسم شد. این عنوان توانست تا جایزه بهترین بازی چند نفره را تصاحب کند. این بازی ریسینگ، توسط استودیو اردیبهشت ساخته شده است.

سرانجام، بازی به دور مریخ نیز که پیش از این نظر بسیاری از دنبال کنندگان بازی های ایرانی در داخل کشور را جلب کرده بود، در این مراسم موفق به بردن دو جایزه مهم «بهترین طراحی و هنر صداگذاری» و «بهترین بازی آینده» شد.

با جوایزی که بازی به دور مریخ کسب کرد، تعداد جوایز بازی های ایرانی در این مراسم به عدد 4 رسید تا ایران، موفق ترین کشور در جوایز بین المللی بازی های موبایل MENA باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • pop_0098 .
    pop_0098 . | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    وقتی موتورهای ساخت بازی کرک شده رایگان در اختیارشون باشه خنگ هم باشند بهتر بقیه بازی تولید میکند ویندوز و موتور بازی سازی محیط های برنامه نویسی نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و همه کرک شده هست هیچ هزینه ای نمیدن بازی که مسازنند معلومه بهتر اون بدبختهای که باید یکی یکی پول بدن لایسنس بخرند پس نتیجه باید گرفت اگر کپی رایت بود تو ایران کار شاخی نکرده بودن

  • Hamed Sahraei
    Hamed Sahraei | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    تصاحب

  • erfun
    erfun | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    *تصاحب

مطالب پیشنهادی