ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش بخش تولید تلویزیون توشیبا به هایسنس

شرکت توشیبا به تازگی قرارداد فروش بخش تلویزیون خود به کمپانی چینی هایسنس را امضا کرده. بر اساس این قرارداد، 95 درصد از سهام بخش «Toshiba Visual Solutions» با قیمت 113.6 میلیون دلار به «Hisense ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

شرکت توشیبا به تازگی قرارداد فروش بخش تلویزیون خود به کمپانی چینی هایسنس را امضا کرده. بر اساس این قرارداد، 95 درصد از سهام بخش «Toshiba Visual Solutions» با قیمت 113.6 میلیون دلار به «Hisense Electric» منتقل می شود و همچنان 5 در صد از سهام در اختیار توشیبا باقی خواهد ماند.

گفتنی است کمپانی وستینگهاوس که اکنون تحت مالکیت توشیبا قرار دارد، در فروردین ماه سال جاری، به علت بدهی بخش مرتبط با توسعه نیروگاه های هسته ای، اعلام ورشکستگی نمود. پس از این اتفاق، وضعیت توشیبا رو به وخامت رفت و به مرور شروع به فروش بخش های مختلف کسب و کار خود کرد.

لازم است یادآوری کنیم که هایسنس پیشتر بر اساس قراردادی که با کمپانی شارپ منعقد کرده بود، اجازه تولید تلویزیون و فروش آنها تحت برند شارپ را در آمریکا کسب کرد؛ ولی در پی ادعای شارپ مبنی بر اعلام اطلاعات دروغ در زمینه سایز نمایشگر، میزان روشنایی و میزان تشعشعات خطرناک تلویریون های تولید شده توسط هایسنس و به دنبال آن تخریب وجهه برند شارپ، مدیران هایسنس به دادگاه سان فرانسیسکو احضار شدند. البته در نهایت شارپ از شکایت خود صرف نظر کرد.

پیش بینی می شود توافق بین توشیبا و هایسنس در خوش بینانه ترین حالت، در بهمن ماه سال جاری نهایی شود. انتظار می رود قرارداد اخیر بین این دو کمپانی، منجر به حضور هر چه بیشتر هایسنس در بازار تلویزیون های 4K گردد و شاید اعتبار از دست رفته، به مرور به این شرکت باز گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza.r3
    reza.r3 | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    خاک توسر توشیبا، کلا شرکتشو بن کل داد ،رفتتتتتت، کلا دیگه هیچی ازش نمونده

مطالب پیشنهادی