ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی اس 9 سامسونگ احتمالاً همراه با ایرفون بلوتوث AKG عرضه می شود

اگرچه هنوز برای گمانه زنی اندکی زود به نظر می رسد اما یکی از افشاگرانی که سابقه خوبی در انتشار زودهنگام اخبار مربوط به پرچمداران سامسونگ دارد می گوید گلکسی اس 9، همراه با ایرفون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۴ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۱۵

اگرچه هنوز برای گمانه زنی اندکی زود به نظر می رسد اما یکی از افشاگرانی که سابقه خوبی در انتشار زودهنگام اخبار مربوط به پرچمداران سامسونگ دارد می گوید گلکسی اس 9، همراه با ایرفون جدیدی از AKG عرضه می شود که احتمالاً مدلی بلوتوثی خواهد بود. گفتنی است که خانواده گلکسی اس 8 و فبلت نوت 8 هم در حال حاضر همراه با ایرباد AKG عرضه شده اند اما این هدفون ها از نوع سیمی هستند.

تحلیل پرفورمنس ایرفون های قرار گرفته در جعبه گلکسی اس 8 و نوت 8 نشان داده که عملکردی بالاتر از میانگین دارند و با ولوم معمولی، کیفیت صدای خوبی در اختیار کاربر می گذارند. این ساده ترین انتظاری است که از بسته بندی یک موبایل پرچمدار می رود اما عرضه اس 9 همراه با هدفون بلوتوث کاملاً خرق عادت است و اندکی دور از ذهن.

در حال حاضر هیچ محصولی در وب سایت AKG وجود دارد که کاندیدای مناسبی برای عرضه همراه با اس 9 باشد، اما سامسونگ با IconX دست به تولید ایرفون هایی بلوتوث زده که توسط AKG تنظیم شده اند.

IconX سامسونگ قیمتی معادل 199 دلار دارد و بعید است که همراه با اس 9 عرضه شود. از طرف دیگر، استفاده از هندزفری بلوتوث می تواند به معنای حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از گلکسی اس 9 باشد که البته منبع نزدیک به سامسونگ این مسئله را رد کرده و می گوید که جک هدفون، حداقل در مدل های آزمایشی فعلی تعبیه شده است.

استفاده از هندزفری بلوتوث می تواند به معنای حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از گلکسی اس 9 باشد

نکته قابل توجه دیگر در گزارش اخیر، به دوربین گلکسی اس 9 ارتباط دارد. در حالی که طرح های ابتدایی گلکسی اس 9 از چیدمان عمودی دوربین دوگانه حکایت داشته اند، افشاگر مورد اشاره می گوید که این دوربین از تکنولوژی لایه BBAR هم بهره می برد.

BBAR یا «Broadband Anti-Reflection» لایه ای پوششی است که از ایجاد خیرگی در تصویر جلوگیری می کند. البته این نخستین باری نیست که از این تکنولوژی استفاده می شود و بسیاری از موبایل های هوشمند به این لایه تجهیز شده اند، اما شاید سامسونگ به دستاورد تازه ای در این زمینه رسیده که افشاگر را به بیان آن ترغیب کرده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • جانی سینز علیه کریتوس
    جانی سینز علیه کریتوس | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    اسپیکر استریو خار داره؟

  • milad
    milad | ۲۴ آبان ۱۳۹۶

    ایول

مطالب پیشنهادی