ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودروی بدون راننده بزرگراه آمریکا فاکسکان
تکنولوژی

برای اولین بار یک لاین از بزرگراهی در آمریکا به خودروهای بدون راننده اختصاص می یابد

کمپانی فاکسکان در طی مذاکراتی موفق شده موافقت اولیه مقامات ایالت ویسکانسین برای اختصاص یک لاین از بزرگراه I-94 به خودروهای بدون راننده را جلب نماید. هدف از این کار تسهیل در نقل و انتقال حجم ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

کمپانی فاکسکان در طی مذاکراتی موفق شده موافقت اولیه مقامات ایالت ویسکانسین برای اختصاص یک لاین از بزرگراه I-94 به خودروهای بدون راننده را جلب نماید. هدف از این کار تسهیل در نقل و انتقال حجم عظیمی از مصالح، مواد اولیه، تولیدات و نیروی انسانی مربوط به ابرکارخانه فاکسان در «رسین کانتی» (Racine County) است.

کمپانی تایوانی شریک سخت افزاری غول های تکنولوژی از جمله اپل، مایکروسافت و نینتندو است و قرار است به منظور تامین سفارش های شرکای خود بیش از ۱۰ میلیارد دلار را برای ساخت ابرکارخانه خود هزینه نماید. با احداث این تاسیسات به طور مستقیم برای ۱۳ هزار نفر شغل ایجاد می شود.

بزرگراه I-94 در حال افزایش ظرفیت است و طبق اعلام مقامات به زودی ۲ لاین جدید به ۶ لاین قبلی آن افزوده می شود. یکی از اصلی ترین انگیزه ها برای این افزایش ظرفیت احداث کارخانه فاکسان است، اما مقامات کمپانی تایوانی تصور می کنند که این اقدام به تنهایی کافی نخواهد بود.

در حال حاضر کمپانی های متعددی در حال کار روی توسعه سامانه خودران مختص خودورهای سنگنین و اتوبوس ها هستند. به لطف این پیشرفت می توان بار ترافیکی بیشتری را بدون کاهش سرعت در یک مسیر مدیریت کرد، چرا که اتوموبیل های خودران می توانند بدون وجود خطر تصادف در فاصله ای کمتر از یکدیگر و با سرعت مناسب حرکت نمایند.

خودروهای بدون راننده در حال حاضر مجوز عبور از بسیاری از مسیر ها را در جاده های ایالات متحده دارند، اما اختصاص یک لاین از یک بزرگراه اتفاقی کاملاً جدید و بدون سابقه است و می بایست منتظر بازده عملی این ایده در آینده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    فوق االعادس

مطالب پیشنهادی