ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا سامسونگ نام موبایل های سری A را با کهکشانی های سری S یکپارچه می کند؟

به تازگی خبری جالب درباره موبایل های سری A سامسونگ منتشر شده و یکی از افشاگران حوزه تکنولوژی، تصویری را در توییتر منتشر کرده که به مدل 2018 موبایل هایی تحت عنوان Galaxy A8 و ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

به تازگی خبری جالب درباره موبایل های سری A سامسونگ منتشر شده و یکی از افشاگران حوزه تکنولوژی، تصویری را در توییتر منتشر کرده که به مدل 2018 موبایل هایی تحت عنوان Galaxy A8 و Galaxy A8 Plus اشاره دارد؛ این در حالی است که پیش از این هیچ اسمی از این دو موبایل در خبرها برده نشده است. در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست، اما می توان حدس زد که دو موبایل A8 و A8 Plus در واقع به ترتیب موبایل های گلکسی A5 و گلکسی A7 هستند.

این موضوع شاید اندکی گیج کننده به نظر برسد. در حالی که صحت تصویر مورد اشاره هنوز به تایید نرسیده، منطقی خواهد بود اگر سامسونگ بخواهد نامی یکپارچه برای دیوایس های سری A و پرچمداران سری S برگزیند. ضمناً کمابیش تایید شده که مدل های 2017 گلکسی A5 و A7 از Infinity Display برخوردار هستند که پیشتر در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس استفاده شده بود.

بنابراین موبایل های سری A و S که از همین حالا زبان طراحی یکسانی دارند، با تجهیز سری A به Infinity Display دیگر تفاوت چشمگیری از نظر طراحی با یکدیگر نخواهند داشت. در نتیجه، ایجاد تشابه اسمی میان A5 و A7 با سری اس 8، حرکتی منطقی در جهت برندسازی خواهد بود و در سال 2019 می توان منتظر نام گذاری A9 و A9 Plus بود.

در این بین، تنها سوال باقی مانده آن است که چه بلایی بر سر Galaxy A3 خواهد آمد. اگر واقع گرایانه به موضوع نگاه کنیم، از آن جایی که در هیچ یک از خبرها نامی از مدل 2018 گلکسی A3 برده نشده، احتمال می رود که سامسونگ به کلی از ساخت مدل های جدید این موبایل صرف نظر کرده باشد. اما حتی اگر A3 مدل 2018 وجود خارجی داشته باشد، شاید تحت عنوان Galaxy A8 Mini یا نامی مشابه عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • کتیبه سپید
    کتیبه سپید | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    خب... به سلامتی این اسمها هم یکدست شد و کل مشکلات بشریت حل شد. به جای اینکه یه تنوعی به محصولاتش بده و از دیوایس های قدیمی پشتیبانی مناسبی داشته باشه، نشسته با اسمها و اعداد بازی میکنه. عین یه بچه مهد کودکی!

  • pkz5689
    pkz5689 | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    نباید طراحیش رو مثل پرچمدار ها کنه باید ی فرقی با پرچمدار و میان رده باشه بالاخره چهار گیگ رم هم اگه بخواد بده بهشون میشه مثل رم s8 که اصلا کار درستی نیست با این کار فروش پرچمدار هاش پایین میاد

  • HasanHoseinPoor
    HasanHoseinPoor | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    بازم میگم سامسونگ باید میان رده پایین رده رو بیخیال شه

    پرچمدار جدید بزنه و پرچمدار سال های قبل رو به عنوان میان رده و پایین رده ارائه کنه
    ای کاش به جای ادج صفحه تخت بزنه

  • morteza
    morteza | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    الان سری j به نظرم انقدر خوب هست که نیازی به سری a نباشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی