ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چگونه با دستیار هوشمند سیری اسنپ بگیریم؟

همان طور که دیروز به اطلاع تان رساندیم، جدیدترین نسخه iOS اپلیکیشن اسنپ به تازگی منتشر شده که در کنار رونمایی از سرویس جدید «اسنپ بایک» امکان رزرو خودرو با دستیار سیری هم از قابلیت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

همان طور که دیروز به اطلاع تان رساندیم، جدیدترین نسخه iOS اپلیکیشن اسنپ به تازگی منتشر شده که در کنار رونمایی از سرویس جدید «اسنپ بایک» امکان رزرو خودرو با دستیار سیری هم از قابلیت های جدید آن محسوب می شود.

آخرین به‌روزرسانی اسنپ امکانی برایتان فراهم کرده که بتوانید فقط با چند فرمان صوتی ساده و بدون حتی لمس صفحه، برای مقصد مد نظرتان خودرو بگیرید. در ادامه روش انجام این کار را به شما آموزش خواهیم داد.

برای شروع، اول از همه باید آخرین نسخه اپ برای iOS را از وبسایت اسنپ دانلود کنید که روش انجامش را در این مقاله به طور کامل توضیح داده ایم. با نصب اپلیکیشن از شما خواسته می شود که به سیری بابت کنترل اسنپ مجوزهای لازم را بدهید.

وقتی که این کار را انجام دادید، نوبت به احضار سیری می رسد. کافیست انگشت تان را برای یک ثانیه روی دکمه هوم آیفون نگه دارید یا با گفتن Hey Siri به آیفون، دستیار هوشمند را فعال کنید. البته برای حالت دوم باید از قبل و در تنظیمات iOS احضار سیری با فرمان صوتی را فعال کرده باشید که خوشبختانه روش بسیار ساده ای دارد.

فقط لازم است وارد Settings و بعد قسمت Siri & Search (در iOS 11 و نسخه های جدیدتر) شوید و گزینه های Listen for Hey Siri و Allow Siri When Locked را فعال کنید. کار تمام است، حالا می توانید حتی بدون لمس کردن موبایل اسنپ بگیرید.

برای این کار اول سیری را احضار کنید و با فرمان صوتی Get a ride از آن بخواهید که برایتان خودرو بگیرد. بعد از این کار، سیری از شما می پرسد که به کجا می خواهید بروید.

برای این که کارتان راحت شود، بهتر است که از قبل در اپل مپس نقاط دلخواه تان را به انگلیسی روی نقشه پین کنید. مثلا Home را برای خانه و Work را برای محل کار در نظر بگیرید (و البته آدرس ها را به صفحه Contact خود اضافه کنید) تا سیری با شنیدن آن ها بداند که دقیقا برای کجا اسنپ بگیرد.

با گفتن آدرس که می خواهد Home باشد یا هر چیز دیگر، پیش نمایشی از سفر (شامل مبدا، مقصد، نوع سرویس اسنپ و هزینه کرایه) برایتان نمایان می شود. اگر همه چیز از نظرتان درست بود فقط کافیست موافقت تان را با گفتن Yes یا Request به اطلاع سیری برسانید تا اسنپ به طور خودکار اجرا شده و درخواست راننده بدهد.

اما اگر آدرس مبدأ و مقصد درست نبود هم می توانید آن ها را از همان صفحه پیش نمایش به طور دستی تغییر داده و با انگشت روی نقشه مشخص کنید. و به همین ترتیب اسنپ می تواند بدون حتی لمس صفحه، خودروهایش را به دنبال تان بفرستد تا با صرفه جویی در زمان تجربه لذت بخش تری از سفر با آن را داشته باشید.

در انتها از شما دعوت می کنیم که ویدیوی آموزش رزرو اسنپ با دستیار سیری را از دست ندهید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • mohammad ghorbani
    mohammad ghorbani | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    فقط بار اول که میگم Get a ride میگه با اسنپ؟ میگم yes. بعد میگه شرمنده برو نرم افزارو باز کن. سری دوم که میگم get a ride دیگه سوال هم نمیپرسه میگه برو اسنپ را باز کن :)))) خسته نباشن خودم نمیدونستم میشه با اسنپ ماشین بگیرم.

  • hadi
    hadi | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    نقشه اپل برای ایران ناقصه برای مثال بیشتر قم رو مرکزی میزنه و نمیشه درست ادرس داد. بازم ممنون بابت مقالتون.

    • Alireza Ahmadi
      Alireza Ahmadi | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

      واسه نوکیا هم شهر سلماس رو میزنی آلمان میاره

  • nOvid
    nOvid | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    سلام. لطفا قابلیت رو برای Amazon Alexa (Echo) هم توسعه بدید .

  • rad
    rad | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    این کامنت اشتباه شد ?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی