ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ضعیف ترین بازیکن حاضر در فیفا 18 که اصلا ورزشکار نیست

همیشه بررسی بهترین ها کار جذاب و پر مخاطبی است؛ به همین تناسب رفتن به سراغ آخرین ها هم می تواند جذابیت های خودش را داشته باشد. برای مثال تهیه گزارش از آخرین رتبه کنکور ...

حسین توکلی
نوشته شده توسط حسین توکلی | ۲۵ آبان ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

همیشه بررسی بهترین ها کار جذاب و پر مخاطبی است؛ به همین تناسب رفتن به سراغ آخرین ها هم می تواند جذابیت های خودش را داشته باشد. برای مثال تهیه گزارش از آخرین رتبه کنکور سراسری و امثال این ها از نقاط جالب این پدیده سالیانه است. در راستای همین سنت، ما هم به سراغ ضعیف ترین بازیکن حاضر در بازی فیفا رفتیم که به داستان جالبی برخوردیم.

آن طور که از شواهد پیداست این بازیکن اصلا سابقه ورزشی ندارد و ورزشکار محسوب نمی شود! در ادامه به ماجرای تامی کسیمادل می پردازیم.

در جمع مستضعفین

پایین ترین میانگین قدرتی ممکن در فیفا، 46 است که 10 بازیکن این عدد را بر روی کارت اطلاعات شان یدک می کشند. بازیکنانی مانند مکس رایت از تیم گیمزبی تاون و یا لزلی سکی از اسکانتورپی یونایتد همگی بازیکنان شاغل و حرفه ای فوتبال محسوب می شوند اما شماره 10 لیست ما، یعنی تامی کسیمادل اصلا بازیکن فوتبال نیست!

او که نامش در لیست تیم ارزگبیرج به چشم می خورد، با قدرت دفاعی 36 و میزان سرعت مضحک 23 قطعا عجیب ترین پدیده امسال بازی EA محسوب می شود. این اعداد وقتی معنا پیدا می کنند که مشاهده می کنیم یک بازیکن بسیار معمولی حداقل از میانگین 60-65 برخوردار است.

بازی نمی کنم، پس هستم

حال ببینیم این تامی ماجرا از کجا آمده است؟ در لیگ دست دو آلمان قانونی وحود دارد که هر تیم باید حداقل 4 بازیکن از آکادمی باشگاه خود در بین مردان دعوت شده به اردوی خود داشته باشد تا کارت بازی برای آن تیم صادر شود.

تیم ارزگبیرج در آغاز فصل تنها 3 بازیکن پایه در دسترس داشت و نیاز داشت که اسم چهارمی را در بین مدارک خود تحویل فدراسیون فوتبال آلمان دهد. پس به سراغ تامی کسیمادل رفت و نام او را در لیست قرار داد و از آن جایی که تمام اعضای این تیم در بازی لایسنس شده اند، به طور خودکار نام او در بازی به چشم می خورد.

در توضیح بازیکن حرفه ای می خوانیم که بازیکن حرفه ای، شخصی است که در ازای بازی کردن پول از باشگاه دریافت کند. تامی کسیمادل هم از باشگاه پول دریافت می کند، ولی به نحوی دیگر؛ در اصل تامی، جامه دار تیم ارزگبیرج است و وظیفه دارد تا پیراهن و لباس های تیم را از تولید کننده تحویل گرفته و به سلامت به دست بازیکنان برساند.

به نظر می رسد بهترین گزینه باشگاه برای پوشش خطای خود استفاده از نام تامی کسیمادل بوده است که موجب اعتراض خیلی از حریفان شده است که وجود چنین بازیکن قدرتمندی را باگ بازی می خوانند و ادعا می کنند که استفاده ارزگبیرج  از او، این تیم را شکست ناپذیر کرده است(!)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • soran.a
    soran.a | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    این چرت و پرتا چیه !

  • Fabe37
    Fabe37 | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    خب اگه تو فیفا تیم های ایرانی رو میذاشت آقای کسیمادل الان یک نفر بالاتر از تیم های برتر ایرانی بود.???

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    بنظرم مطالب مهمتر و آموزنده تر رو جایگزین چنین پست های مسخره ای بزارید>

  • ‌شکور حسین
    ‌شکور حسین | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    یاد بعضی فوتبالیست های لیگ برتر خودمون افتادم ?

  • thelastofus
    thelastofus | ۲۵ آبان ۱۳۹۶

    خخخخخخ

مطالب پیشنهادی