ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 5T
تکنولوژی

هشت قابلیتی که جای آنها در وان پلاس 5T خالی است

درست به مانند سال گذشته، کمپانی OnePlus تصمیم گرفت تنها پس از ۶ ماه پرچمدار خود را به روز رسانی کند. حالا وان پلاس 5T آمده تا بزرگان تازه وارد رقابت کند. با این حال ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

درست به مانند سال گذشته، کمپانی OnePlus تصمیم گرفت تنها پس از ۶ ماه پرچمدار خود را به روز رسانی کند. حالا وان پلاس 5T آمده تا بزرگان تازه وارد رقابت کند. با این حال به نظر می رسد سلاح تازه کمپانی چینی آن چنان که باید کامل نیست. در این مطلب به هشت مورد از مهمترین ویژگی هایی که جای آنها در وان پلاس 5T خالی است می پردازیم.

۱. اسلوموشن بهتر: گرچه قابلیت تصویر برداری با فریم ۱۲۰ در رزولوشن ۷۲۰×۱۲۸۰ کاملاً قابل قبول به نظر می رسد، اما اگر آن را با استانداردهای امروزی مقایسه کنید، بدون شک محدود به نظر می رسد. این روزها بیشتر پرچمداران قابلیت ثبت تصاویر اسلوموشن با همین رزولوشن و نرخ ۲۴۰ را دارند. برخی دیگر نیز می توانند با نرخ ۱۲۰ ویدیوهای را با رزولوشن تمام اچ دی ضبط کنند.
۲. اسکنر اثر انگشت در نمای جلو: گرچه نمایشگر بدون حاشیه زیباست، اما ناخودآگاه حسگر اثر انگشت را به بدنه پشتی منتقل می کند. با این حال هنوز کاربران بسیاری وجود دارند که حضور حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر را بیشتر می پسندند.
۳. تنوع رنگ: وان پلاس 5T هم به مانند نسل قبل تنها در دو رنگ مشکی و نقره ای تولید خواهد شد. این رنگ ها گرچه زیبا هستند اما نمی توانند همه سلایق را پوشش دهند. بسیاری رنگ های شادتر و زنده تری را ترجیح می دهند.
۴. لرزشگیر اپتیکال: این قابلیت دیگر به یک گزینه بدیهی برای تمام موبایل ها، حتی برخی میان رده ها تبدیل شده است. عجیب اینجاست که وان پلاس 3 از لرزشگیر اپتیکال برخوردار بود، اما کمپانی چینی پس از آن دیگر به سراغ آن نرفت.
۵. قیمت: مدل پایه وان پلاس 5T با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه می شود. در مقایسه با بسیاری پرچمداران این رقم کاملاً معقول و اقتصادی است، اما افزایش قیمت ۲۰ دلاری نسبت به وان پلاس 5 نوید روند خوبی را برای قیمت گذاری این موبایل ها نمی دهد.
۶. بلندگوی استریو: بلندگوهای استریو این روزها یک استاندارد عادی به حساب می آیند. بنابراین عجیب است که چرا OnePlus هنوز به آن تن نداده. گرچه اکثر کاربران با هدفون به شنیدن موسیقی می پردازند، اما باز هم وجود بلندگوی استریو به یک ضرورت میان موبایل های رده بالا تبدیل شده.
۷. لنز تله فوتو: از حضور لنز دوم تله فوتو در دوربین اصلی موبایل های هوشمند زمان زیادی نمی گذرد، اما در همین مدت توانسته به خوبی خود را در بدنه پشتی تمام پرچمداران امسال جای کند. با این حال وان پلاس 5T از آن بی بهره است. گرچه هنوز عملکرد دوربین مورد بحث در بوته آزمایش قرار نگرفته، اما قطعاً وجود چنین قابلیتی از نبود آن بهتر می نمود.
۸: مقاومت در برابر نفوذ آب: آخرین و مهمترین کمبود پرچمدار تازه وارد OnePlus بدون شک عدم وجود مقاومت در برابر نفوذ آب است. وقتی تمام موبایل های رده بالا و حتی میان رده های موجود در بازار ضد آب هستند، چرا «قاتل پرچمداران» نباید از چنین ویژگی مهمی بهره مند باشد؟!
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • AmirMasoud Dvc
    AmirMasoud Dvc | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    اثر انگشت در جلو خودش ایراده عزیز ?

  • morteza
    morteza | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    این چیه آخه با این قیمت نمی ارزه

  • ali karami
    ali karami | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    پی داره پس؟

  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    نه الجی استریو هست نه سامسونگ بعد به وان پلاس گیر میدید؟ این گیره ته مسخره بود

مطالب پیشنهادی