ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

چرا قابلیت انیموجی راهش را به آیفون 8 و 8 پلاس باز نکرد؟

بررسی های اخیر آیفون X نشان می دهد که با پوشاندن دوربین TrueDepth، قابلیت انیموجی کماکان به کار خود ادامه می دهد و با این اتفاق، بسیاری به نتیجه رسیدند که این قابلیت می توانست ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۶ آبان ۱۳۹۶ | ۱۴:۳۰

بررسی های اخیر آیفون X نشان می دهد که با پوشاندن دوربین TrueDepth، قابلیت انیموجی کماکان به کار خود ادامه می دهد و با این اتفاق، بسیاری به نتیجه رسیدند که این قابلیت می توانست راه خود را به آیفون 8 و 8 پلاس هم باز کند. حالا اپل به گمانه زنی ها پاسخ داده و می گوید که این مسئله حقیقت دارد، اما کیفیت نهایی آن چیزی نخواهد بود که توسعه دهندگان به دنبالش هستند.

آیفون 8 و 8 پلاس که به چیپست A11 Bionic مجهز شده اند و از پلتفرم ARKit پشتیبانی می کنند، به صورت تئوری قادر به ارائه قابلیت انیموجی هستند، اما دنبال کردن حرکات چهره به هیچ وجه به خروجی آیفون X با نقشه برداری عمقی چهره نزدیک نخواهد بود. و به همین خاطر است که اپل انیموجی را در آیفون 8 ارائه نکرده است، زیرا این پرچمدار نمی تواند دستاورد دوربین TrueDepth را تکرار کند.

برای آگاهی از اینکه تجربه انیموجی روی آیفون 8 چگونه خواهد بود، کافیست دوربین مادون قرمز آیفون X را بپوشانید تا انیموجی در شرایط کم نور از کار بیفتد. از طرف دیگر، نیازی به اشاره به الگوریتم های نقشه برداری عمقی نیست که می تواند کوچک ترین حرکات صورت را در قالب روباهی سخنگو ارائه دهد.

بنابراین پاسخ اپل این است که بله، انیموجی می تواند تنها به کمک دوربین سلفی آیفون 8 عمل کند، اما سطح جزییاتی که از چهره کاربر تقلید می شوند و عملکرد آن در شرایط مختلف نوری، با استانداردهای اپل سازگاری ندارد و به همین خاطر، انیموجی تنها در آیفون X قابل دسترسی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • atabaei
    atabaei | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    نمیدونم چرا بعضیا اصرار دارن تراشوات ذهن معیوبشونو اینجا به اشتراک بزارن، اخه اوشکول اول متن رو بخون بعد یکم فکر کن راجب چرتی که میخوای بنویسی

    • atabaei
      atabaei | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

      داره میگه اول با دوربین ترو دپت مختصات سبعدی صورت رو ثبت میکنه بعد با دوربین جلو حرکاتت رو منتقل میکنه

  • MasoudZ
    MasoudZ | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    بعضی از کارای اپل واقعا زشته,این قابلیت رو باید با یه اپدیت به همه گوشیاش اضافه میکرد اگه واقعا به فکر مشتریاش باشه,اگرم این کارو نمیخواست بکنه حداقل این قابلیتو باید به آیفون 8 اضافه میکرد چون اونم پرچمداره,مردم 4 تومن پول نمیدن که گوشیشون با گوشیه سال قبل هیچ فرقی نکنه?

  • Fabe37
    Fabe37 | ۲۶ آبان ۱۳۹۶

    و اینو الان میگم چه بسا تا ماههای دیگر این پیام من به واقعیت تبدیل بشه پس توصیه میکنم فن های آیفون قبل دیسلایک دوبار فک?

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی