ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

علت حذف مرورگر محبوب UC Browser از فروشگاه پلی استور چیست؟

خیلی کم پیش می آید که برنامه ای با میلیون ها طرفدار از پلی استور و به صورت ناگهانی حذف شود اما این اتفاق چند روز پیش برای مرورگر UC Browser افتاد و این اپلیکیشن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | ۰۸:۳۰

خیلی کم پیش می آید که برنامه ای با میلیون ها طرفدار از پلی استور و به صورت ناگهانی حذف شود اما این اتفاق چند روز پیش برای مرورگر UC Browser افتاد و این اپلیکیشن با بیش از 500 میلیون دانلود از فروشگاه گوگل پلی حذف شد. بعدها شایعاتی به گوش رسید که نشان می داد علت حذف اپ، دزدی اطلاعات و تبلیغات گمراه کننده بوده است.

کمپانی مادر یوسی براوزر یعنی UC Union قبلا به خاطر تبلیغات گمراه کننده با مشکلاتی مواجه شده بود

اما حالا گفته های UCWeb چیز دیگری را نشان می دهند. با توجه به صحبت های این کمپانی، آن ها از حذف برنامه خبر داشته اند و این مسئله هیچ ارتباطی با تبلیغات مخرب یا دزدی اطلاعات نداشته و مربوط به تنظیمات درون خود اپلیکیشن است:

«برنامه از 13 نوامبر به مدت 7 روز از گوگل پلی حذف شد و ما از این موضوغ مطلع بودیم. علت حذف برنامه به یک سری تنظیمات خاص آن مرتبط می شود که با قوانین گوگل مغایرت دارند. مشکل برطرف گشته و نسخه جدید هم در Google Play's Developer Console آپلود شده است.»

جالب اینجاست در حالی بیانیه بالا به مشکل درون برنامه ای یوسی براوزر اشاره دارد که چند روز پیش یکی از کاربران توییتر که خودش را کارمند این شرکت خواند، حرف دیگری زده بود: «من در یو سی بروزر کار می کنم. امروز ایمیلی به دستم رسید که می گفت برنامه به مدت 30 روز به خاطر روش های نامناسب و گمراه کننده برای تبلیغات از پلی استور حذف شده است.»

در هر صورت به نظر می رسد تا چند روز دیگر یوسی براوزر دوباره به فروشگاه گوگل پلی برگردد. اما اگر می خواهید این برنامه محبوب را دانلود کنید، می توانید از وب سایت Apkmirror کمک گرفته و فایل نصب اپ را دریافت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مریم
    مریم | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    ورژن های قدیمش سایت های ف ی ل ت ر رو باز میکرد!!
    همین دیروز حذفش کردم از گوشیم ?

  • سروش
    سروش | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    همیشه به این مرورگر شک داشتم

  • Reza
    Reza | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    مرورگر خوبیه من از وقتی سونی اریکسون داشتم فقط از این مرورگر استفاده میکنم پلیر داخلیش هم عالیه

مطالب پیشنهادی