ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

حد تعادل سرعت و رفاه؛ عملکرد آپدیت Chill Mode تسلا

آپدیت نرم افزاری جدیدی برای خودرو های تسلا مدل S و مدل X ارائه شده که راننده می تواند شتابگیری بهتری را تجربه کنند. منظور از بهتر به این معنا نیست که خودرو شتاب گیری ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

آپدیت نرم افزاری جدیدی برای خودرو های تسلا مدل S و مدل X ارائه شده که راننده می تواند شتابگیری بهتری را تجربه کنند. منظور از بهتر به این معنا نیست که خودرو شتاب گیری سریع تری خواهد داشت بلکه منظور یک شتابگیری نرم، بدون ضربه و یک نواخت است.

این حالت از شتابگیری با نام Chill Mode شناخته می شود و شتابگیری نرم و یکنواختی را در اختیار راننده می گذارد. در توضیحات این حالت آمده که Chill Mode ایده آل برای رانندگی نرم و راحت و راحت تر برای سرنشینان است. به قطع می توان گفت این تنظیمات جدید بیشترین تاثیر خود را در مدل P100D نشان خواهد داد.

این خودرو در حالت Ludicrous می تواند شتاب صفر تا صد را در 2.5 ثانیه ثبت کند که قطعا عدد شگفت انگیزی است. پس دلیل این آپدیت چیست؟ همانطور که می دانید شتاب گیری 2.5 ثانیه ای احتمالا مورد پسند هر راننده ای نیست و این حالت چیزی مانند عملکرد قابل تنظیم دریچه گاز در خودرو های بنزینی است که می توان با تنظیم آن شتابگیری مناسبی را بدون کوبش و بر هم خوردن آرامش تجربه کرد.

چیزی که مرسدس در خودرو های خود اعمال کرده و همه مرسدس بنز ها با مکثی کوتاه به فرمان پدال گاز عمل می کنند. البته در حالت Chill احتمالا رسیدن به چنین عددی امکان پذیر نخواهد بود.

بخش دیگری که در این آپدیت وجود دارد ، ورود و خروج آسان تر مالک به خودرو است و به این صورت عمل می کند که هنگام پارک و خاموش کردن خودرو ، صندلی به صورت خودکار عقب می رود و فرمان نیز به همین صورت به بالا هدایت می شود تا فضای کافی برای پیاده شدن آسان وجود داشته باشد و هنگامی که راننده دوباره سوار شود و ترمز را یک بار فشار دهد ، تنظیمات مخصوص راننده اعمال می شود و صندلی و فرمان هر دو به حالت رانندگی بازمیگردند.

ایلان ماسک ، مالک کمپانی تسلا اعلام کرده که این آپدیت در جواب توئیت یکی از رانندگان تسلا که از ورود و خروج به خودرو اش ناراضی بوده ، اعمال شده است! تنها با یک پیغام ساده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۸ آبان ۱۳۹۶

    چند سال دیگه تو دیجیاتو میخونیم ۷۰ درصد خودرهای خودران اپل به آخرین ورژن سیستم عامل اپدیت شدن در حالی ک فقط ۲درصد خودرهای گوگل اپدیت شدن???

  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    ۲۰ سال دیگه
    -بابا میخوام با ماشین برم بیرون
    -الان نمیشه گذاشتم واسه اپدیت ۲ ساعت طول میکشه

  • Ali.H
    Ali.H | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    ادم احساس میکنه گوشی خریده نه ماشین...!!!
    والا یه زمانی ماشین ها جایگاهی داشتن ، مکانیک ها یکی از اقشار مهم جامعه به حساب میومدن
    ولی تسلا اومده همه چیو ریخته به هم?

    اخه اپدیت نرم افزاری....
    اون هم برای خودرو....
    ?

  • m1faridi
    m1faridi | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    اگه همون نمیشد که شد شاید ما از این بهتر بودیم

  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۲۷ آبان ۱۳۹۶

    فقط یک پیغام
    بلاد کفر

مطالب پیشنهادی