ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپ Super AMOLED Wallpapers؛ کلکسیونی بی نظیر از والپیپرهای تیره

احتمالا می دانید که در نمایشگرهای AMOLED برای نمایش رنگ سیاه، پیکسل ها به طور کامل خاموش می شوند و خاموش شدن پیکسل هم یعنی مصرف باتری کمتر. با توجه به این موضوع هم توصیه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۱۹:۰۰

احتمالا می دانید که در نمایشگرهای AMOLED برای نمایش رنگ سیاه، پیکسل ها به طور کامل خاموش می شوند و خاموش شدن پیکسل هم یعنی مصرف باتری کمتر. با توجه به این موضوع هم توصیه شده که برای این دیوایس ها ترجیحا والپیپرهای تیره به کار ببرید که هم جلوه خاص و منحصر به فردی دارند و هم مصرف باتری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند.

اپلیکیشن Super AMOLED Wallpapers که امروز معرفی می کنیم، مجموعه بزرگی از والپیپرهای تیره با رزولوشن بالا را در خود گردآوری کرده؛ یک کلکسیون بی نظیر از تصاویر پس زمینه فول اچ دی که هر هفته با والپیپرهایی جذاب و چشم نواز به‌روزرسانی می شود.

Super AMOLED Wallpapers با اپلیکیشن های والپیپر دیگر کمی فرق دارد. این اپ بیشتر روی والپیپرهایی متمرکز شده که رنگ غالب آن ها سیاه باشد، بنابراین سازندگانش تصمیم گرفته اند که بر خلاف دسته بندی های مرسومی مثل طبیعت و ماشین و ... دسته بندی های مخصوص خودشان را ارائه بدهند.

این دسته بندی ها فعلا شامل الگوها، والپیپرهای 4K، والپیپرهای رنگی، والپیپرهای مخصوص AMOLED و دسته کمتر کاربردی لوگوی تیم های هاکی روی یخ می شوند. البته در بخشی به نام Recent می توانید به همه این والپیپرها، فارغ از دسته ای که در آن قرار دارند دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن برای انتخاب والپیپرها گزینه های مختلفی در اختیارتان قرار داده. مثلا پیش از انتخاب والپیپر از هر دسته می توانید حالت اسلایدشو را فعال کنید تا تصاویر پس از چند ثانیه مکث عوض شوند. با این کار هر وقت به والپیپر مورد علاقه تان رسیدید می توانید اسلایدشو را متوقف کنید.

متأسفانه در Super AMOLED Wallpapers نمی توانید بین والپیپرها جستجو کنید، اما خوشبختانه امکان بوکمارک کردن شان را دارید و می توانید هر کدام را با دیگران به اشتراک بگذارید. انتخاب مستقیم تصاویر به عنوان والپیپر هم گزینه خوب دیگری است که برای تعویض پس زمینه نیازی به خروج از اپلیکیشن نداشته باشید.

اما پیش از دانلود و نصب این اپلیکیشن، باید بابت موضوعی به شما هشدار بدهیم و آن هم تبلیغات درون برنامه ای است. هیچ صفحه ای از Super AMOLED Wallpapers نمی بینید که تبلیغات در آن حضور نداشته باشند. حتی امکان دارد که موقع کار یک ویدیوی تبلیغاتی هم برایتان پخش شود.

بنابراین اگر تحمل تبلیغات را ندارید، یا باید اپلیکیشن را با پرداخت هزینه به نسخه کامل ارتقاء بدهید یا این که دور آن را به طور کامل خط بکشید. اما اگر زیبایی و البته کاربرد خوب والپیپرهای آن را در نظر بگیرید، شاید کنار آمدن با این تبلیغات برایتان آسان تر شود.

Super AMOLED Wallpapers را می توانید به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود از گوگل پلی 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ali.T
    Ali.T | ۲۹ آبان ۱۳۹۶

    بهترینش اپ wallpapersCraft

  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۲۹ آبان ۱۳۹۶

    برنامه ی خوبی بود، ممنون

مطالب پیشنهادی