ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تلگرام در پاکستان مسدود شد

به گزارش فون ورلد، به نظر می رسد که اپلیکیشن تلگرام در پاکستان مسدود شده است. این پیام رسان از چند روز پیش در پاکستان داون شده و در حال حاضر میلیون ها نفر از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۲۳:۱۱

به گزارش فون ورلد، به نظر می رسد که اپلیکیشن تلگرام در پاکستان مسدود شده است. این پیام رسان از چند روز پیش در پاکستان داون شده و در حال حاضر میلیون ها نفر از مردم این کشور به آن دسترسی ندارند.

از آن جا که تلگرام در کشورهای دیگر به درستی کار می کند و در هیچ نقطه دیگری از دنیا مشکلی در مورد آن گزارش نشده، عده ای بر این عقیده اند که مسدود شدن آن در پاکستان تصمیمی از سوی مقامات اجرایی این کشور بوده است.

با توجه به این موضوع، بسیاری از کاربران پاکستانی در شبکه های اجتماعی نسبت به این اقدام اعتراض کرده اند. البته عده ای هم معتقدند که تلگرام در پاکستان به طور کامل مسدود نشده و ظاهرا این اتفاق فقط برای استفاده کنندگان از سیم کارت های اپراتور PTCL افتاده است.

در هر صورت نه دولت پاکستان و نه اپراتور PTCL هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده اند و تا روشن شدن موضوع باید مدت بیشتری منتظر بمانیم. به محض ارائه جزئیات بیشتر شما را در جریان اوضاع قرار خواهیم داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • pkz5689
    pkz5689 | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    خب به ما چه

  • nhho
    nhho | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    قطعامیخواستن به اطلاعات کاربری دسترسی داشته باشندکه تلگرام نزاشته ،واونارورمزگزاری کرده!!دقیقاهمین چیزی که الان ایران ازتلگرام میخوادواین خبرزمینه ای برای فیلترتلگرام درایران ،میخوان بگن پاکستان برای اینکه نزاشت به حساب کاربریشون دسترسی داشته باشندفیلترکرد،پس ماهم بایدفیلترکنیم وتلگرام بایدبزاره مادسترسی داشته باشیم به حساب واینا...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی