ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو از دو تبلت 7 اینچی جدید با قیمت کمتر از 100 دلار رونمایی کرد

لنوو یکی از شرکت هایی است که سبد محصول متنوعی از تبلت های اندرویدی را در اختیار داشته و تقریباً برای هر سلیقه یا بودجه ای، یک مدل تبلت را ارائه می کند. [digipullqoute place="right"]توانایی ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۲۹ آبان ۱۳۹۶ | ۰۹:۳۰

لنوو یکی از شرکت هایی است که سبد محصول متنوعی از تبلت های اندرویدی را در اختیار داشته و تقریباً برای هر سلیقه یا بودجه ای، یک مدل تبلت را ارائه می کند.

توانایی های تبلت های جدید لنوو برای کودکان و تازه واردان به دنیای اندروید کافی خواهد بود

کمپانی مورد بحث حالا با معرفی دو تبلت 7 اینچی جدید که قیمتی کمتر از 100 دلار دارند، بازار تبلت های اقتصادی را هدف قرار داده و با وجود مشخصات نه چندان قدرتمند این دیوایس ها، احتمالاً کاربران تازه وارد به دنیای اندروید و یا کودکانی که بازی های سنگین انجام نمی دهند را راضی خواهد کرد. در ادامه به معرفی تبلت های جدید لنوو می پردازیم:

Lenovo Tab 7

لنوو تب 7 مدل گران تر با قیمت 99.99 دلاری است که به یک نمایشگر 7 اینچی LCD با رزولوشن HD مجهز شده و از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به همراه دوربین پشت بدنه 2 مگاپیکسلی برخوردار شده، و از درگاه سیم کارت بی بهره است .

این محصول برای پردازش امور و اجرای اندروید 7 نوقا، از چیپست چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک MT8161 استفاده کرده، و از رم 1 گیگابایتی LPDDR3 در کنار حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره مند شده است. لنوو تب 7 همچنین به فناوری پخش صدای «Dolby Atmos» مجهز شده و باتری آن توانایی تأمین انرژی برای 15 ساعت کاربری استاندارد را در اختیار دارد.

Lenovo Tab 7 Essential

مدل اسنشال با قیمت 79.99 دلار یکی از اقتصادی ترین تبلت های بازار است که مانند برادر خود فاقد درگاه سیم کارت بوده و از نمایشگر 7 اینچی LCD بهره مند شده، اما رزولوشن آن به 1024 در 600 پیکسل کاهش یافته است.

تبلت 80 دلاری لنوو همچنین به 1 گیگابایت رم DDR4 و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و باتری آن ظرفیت کافی برای 20 ساعت کاربری را خواهد داشت. تب 7 اسنشال همچنین از چیپست چهار هسته ای 1.3 گیگاهرتزی مدیاتک MT8167D برخوردار بوده و هر دو دوربین آن از سنسور 2 مگاپیکسلی بهره مند هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • علی موثق
    علی موثق | ۲۹ آبان ۱۳۹۶

    رم مدل اسنشال از نوع ddr3 هست نه ddr4

  • @digi_phone
    @digi_phone | ۲۹ آبان ۱۳۹۶

    خوبه ارزش خرید داره ولی برای تماشای
    فیلم به درد میخوره. از نظر پردازش
    زیاد خوب نیست ولی تو این قیمت میارزه

مطالب پیشنهادی