ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برترین گجت های سال 2017 از دیدگاه نشریه تایم

دنیای فناوری هر روز با نوآوری کمپانی ها و افراد مختلف، محصولات جدیدی را روانه بازار مصرف می کند که در میان این حجم انبوه از تنوع محصول، بعضی موارد به دلایلی نسبت به سایرین ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۸:۰۰

دنیای فناوری هر روز با نوآوری کمپانی ها و افراد مختلف، محصولات جدیدی را روانه بازار مصرف می کند که در میان این حجم انبوه از تنوع محصول، بعضی موارد به دلایلی نسبت به سایرین برتر بوده و نظر طیف وسیع تری از مصرف کنندگان و منتقدان را به خود جلب می کنند.

نشریه تایم یکی از مراجعی است که هرساله با بررسی بازار و محصولات جدید، فهرستی از این گونه گجت ها را منتشر می کند که در ادامه لیست 10 گجت برتر سال 2017 نشریه مذکور را از نظر می گذرانید:

10- Sony Alpha A7R III

دوربین بدون آینه A7R III سونی به دلیل قیمت پایین تر در کنار رزولوشن و سرعت فوکوس دو برابر نسبت به مدل A9 سونی، انتخاب مناسبی برای عکاسان آماتور و حرفه ایست که به دلیل ارزش خرید بالا، در فهرست تایم قرار گرفته است.

9- Apple Watch 3

نسل سوم ساعت های هوشمند اپل که در مدل ها و قیمت های مختلفی روانه بازار شده، از فناوری LTE پشتیبانی می کند و قادر است بدون نیاز به تلفن همراه، به اینترنت متصل شده و همچنین شاخص های سلامتی کاربر را بسنجد.

8- Microsoft Xbox One X

جدیدترین کنسول بازی مایکروسافت با رزولوشن پیش فرض 4K و توان پردازشی 6 ترافلاپس، در حال حاضر قدرتمندترین کنسول بازار بوده که در صورت ارائه بازی های انحصاری جذاب با امکان بهره گیری از تمام توان سیستم، موفقیت بالایی کسب خواهد کرد.

7- Amazon Echo

دستیارهای صوتی هوشمند در ابتدا با معرفی سیری از سوی اپل بر سر زبان ها افتادند؛ اما این اسپیکر هوشمند آمازون اکو بود که با آوردن دستیار هوشمند به محیط خانه، عده بیشتری از کاربران را به استفاده روزمره از هوش مصنوعی ترغیب کرد.

6- Nintendo SNES Classic

کنسول بازی SNES شاید در ایران تحت شعاع کنسول های سگا و سونی قرار گرفته باشد، اما در بسیاری از کشورهای دیگر موفقیت قابل توجهی کسب کرد که باعث شد در سال 2017، کمپانی نینتندو یک نسخه از این کنسول کلاسیک را در ابعاد کوچک با گیم پدهای استاندارد روانه بازار کند. محصول جدید به صورت پیش فرض 21 عدد از بازی های محبوب SNES را در حافظه خود دارد.

5- Samsung Galaxy S8

پرچمدار سال 2017 سامسونگ با نمایشگر OLED تمام صفحه و ساختار چشم نواز، گامی رو به جلو در طراحی محصولات کمپانی کره ای بود که با ساده سازی رابط کاربری و حذف بخش قابل توجهی از نرم افزارهای زائد، به بسیاری از انتقادات نسبت به موبایل های قبلی سامسونگ پاسخ داد.

4- DJI Spark

پهپاد کوچک کمپانی چینی DJI به دلیل طراحی جمع و جور در کنار کاربری ساده، یکی از محصولاتی است که به فراگیر شدن پرنده های هدایت پذیر کوچک کمک خواهد کرد. برای کنترل Spark کافیست با اشارات دست فرمان هایی مانند افزایش یا کاهش ارتفاع و یا پرواز در جهت خاصی را صادر کنید که قابلیت بسیار جالبی برای یک پهپاد خواهد بود.

3- Microsoft Surface Laptop

نخستین لپتاپ واقعی مایکروسافت (نه یک محصول ترکیبی) با طراحی زیبا، نمایشگر با کیفیت و طول عمر باتری بالا محصول ارزشمندی است که البته نسخه محدود سیستم عامل ویندوز تحت عنوان «Windows 10 S» را به صورت پیش فرض در اختیار دارد. لازم به ذکر است که خریداران می توانند تا زمان معینی، ویندوز 10 دستگاه را به صورت رایگان به نسخه Pro ارتقا دهند.

2- Apple iPhone 10

شاید بتوان گفت آیفون X (بخوانید آیفون 10) مورد انتظارترین موبایل سال 2017 بود که پس از معرفی، با طراحی زیبا و قابلیت های مخصوص خود نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرد. البته قیمت نه چندان ارزان 1000 دلاری آن باعث شده برخی از مشتریان بالقوه از خرید این محصول منصرف شوند.

1- Nintendo Switch

پیش از معرفی نینتندو سوییچ، گیمرها برای انجام بازی به صورت ثابت یا در حرکت، مجبور به خرید دو کنسول مجزا بودند که یکی از آنها در خانه به نمایشگر (تلویزیون) متصل شده و دیگری قابل حمل باشد.

اما کمپانی نینتندو با یک ایده ناب، هردو قابلیت را به صورت همزمان در کنسول سوییچ مهیا کرد تا گیمرها بتوانند با خیال راحت کنسول خانگی را به یک دستگاه قابل حمل تبدیل کرده، و بازی مورد علاقه خود را بیرون از خانه نیز ادامه دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • DYBALA
    DYBALA | ۱ آذر ۱۳۹۶

    ۳ تا ژاپنی، ۵ تا آمریکایی
    سلطه این دو کشور روی دنیا

  • milad
    milad | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    چرا اس ۸ هست ولی نوت ۸ نیست ؟؟
    میتونم بدونم اس ۸ چه مزیت هایی نسبت به نوت داره ؟؟؟

  • Shahriar
    Shahriar | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    جانم Xbox One X?
    انصافا با 500 دلار توانِ سخت افزارش فوقالعاده است

  • kamran naseri
    kamran naseri | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    اس ۸ حق داره بهترین باشه

  • pine
    pine | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    خیلی زیباس ایفون ۱۰ جون داداش.مخصوصا با اون زیگیل که پشتشه

مطالب پیشنهادی