ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا بهترین دوربین سال ۲۰۱۸ نصیب گلکسی اس 9 می شود؟

به دنبال موفقیت خوب آیفون 10 حالا بسیاری از هواداران سامسونگ منتظر خرق عادت توسط گلکسی اس 9 هستند و خوشبختانه آنطور که یکی از نشریات کره ای به نقل از چند منبع آگاه از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۶:۲۱

به دنبال موفقیت خوب آیفون 10 حالا بسیاری از هواداران سامسونگ منتظر خرق عادت توسط گلکسی اس 9 هستند و خوشبختانه آنطور که یکی از نشریات کره ای به نقل از چند منبع آگاه از داخل و خارج سامسونگ و همچنین یک مقام رسمی این شرکت عنوان کرده، شگفتی در راه است.

البته در نظر داشته باشید که نباید منتظر قابلیت های مبتکرانه و کاملا نوین باشیم با این همه آنطور که گفته ها و شنیده ها نشان می دهند سامسونگ در پرچمدار آتی خود بسیار تلاش می کند تا سخت افزار گلکسی اس 8 را به نقطه کمال برساند و همزمان یک رابط کاربری مبتکرانه را برای جانشین آن در نظر گرفته است.

دوربین

دوربین از جمله بخش هایی است که قطعا در نسخه بعدی از کهکشانی های سری اس سامسونگ دستخوش تغییر می گردد. طبق آخرین خبر ها این موبایل دوربین دوگانه نوت 8 را در کنار سنسور اسلوموشن جدید با نرخ هزار فریم بر ثانیه به ارث خواهد برد که البته این سنسور بسیار شبیه به حسگر ۱۹ مگاپیکسلی سونی (با نرخ ۹۰۰ فریم بر ثانیه) عمل می کند که پیشتر در موبایل اکسپریا اکس زد پریمیم به خدمت گرفته شده است.

گلکسی اس 9 دوربین دوگانه نوت 8 را در کنار سنسور اسلوموشن جدید با نرخ هزار فریم بر ثانیه به ارث خواهد برد

همچنین گفته شده که سرعت ثبت عکس ها به لطف بهره گیری دوربین آن از سنسور سه لایه (متشکل از حسگر بک لایت CMOS، دی رم و مدار پردازش تصاویر) بسیار بالا خواهد رفت. تمامی این مشخصات در کنار یک لایه پوشش ضد درخشش تازه و حتی یکی از دو حسگری که سامسونگ اخیرا معرفی کرده می تواند دوربین دستگاه را در بالاترین جایگاه در میان محصولات هم کلاسش قرار دهد.

مشخصات

جدای از دوربین، طبق شایعات گلکسی اس 9 دارای نسبت تصویر ۹:۱۸.۵ خواهد بود، ضمن آنکه حاشیه های نمایشگر آن به کمترین میزان ممکن خواهند رسید. این موبایل بنابر خبرهای رسیده از چیپست جدید اگزینوس ۹۸۱۰ یا اسنپدراگون ۸۴۵ بهره می گیرد که بسته به بازار متفاوت خواهد بود.
در مورد امکان استفاده از سیستم تشخیص چهره سه بعدی نظیر FaceID هم باید بگوییم که بنابر اعلام منابع این اتفاق در گلکسی اس 9 رخ نمی دهد هرچند نمی توان حضور چنین سیستمی را در پرچمدار انتهای سال ۲۰۱۸ این شرکت یعنی نوت 9 دور از انتظار دانست.

قیمت

بنابر اعلام منابع آگاه قیمت این موبایل نیز به خاطر استفاده از یک ماژول دوربین پیشرفته تر نسبت به نسل پیشینش بالاتر از آنها خواهد بود. Dong-won از تحلیلگران شرکتی به نام KB Securities در این باره گفته:

در صورتی که گمانه زنی ها درست از آب در بیایند و سامسونگ از حسگر دوربین سه لایه در این موبایل استفاده نمایند آنگاه میانگین قیمت ماژول دوربین آن به خاطر تغییر در طراحی و قیمت بالای این ماژول ها به رقم ۶۰ الی ۹۰ دلار می رسد.

تاریخ عرضه

آخرین اطلاعات در رابطه با این پرچمدار که البته اهمیتش هم کمتر از سایر موارد نیست آنکه گلکسی اس 9 احتمالا همزمان با کنگره جهانی موبایل بارسلون در اسپانیا برگزار می شود. همانطور که می دانید سامسونگ امسال سنت شکنی کرد و گلکسی اس 8 را کمی دیرتر از موعد مقرر معرفی نمود اما اگر اس 9 طبق رسم همیشگی معرفی شود آنگاه می توانیم انتظار داشته باشیم که در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۱۸ و روز یکشنبه قبل از آغاز به کار MWC چشممان به جمالش روشن شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • امیر سادات شیرازی
    امیر سادات شیرازی | ۲ آذر ۱۳۹۶

    اره خب خخخخخخخخ

  • Erfan Moti
    Erfan Moti | ۱ آذر ۱۳۹۶

    یه زمانی گفتیم پراید رسید به زانتیا
    ۲ سال دیگه نگیم گلکسی رسید به پراید....

  • fardan
    fardan | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    دیجییاتو یه پست میذاره همه اظهار نظر میکنن.آقایون و خانما تا سال بعد منتظر بشین و آخراش معلوم میشه کدوم گوشی بهترین دوربین رو داره چون تا بیاد اس ۹ رونمایی بشه هواوی p 10 رو میده و از اونطرف تابستان میشه و تموم نشده اپل میاد و گوگل و بازم هواوی میت جدید و هر کار دیگع.نتیجه میگیریم تا ندیدیم هیچ نظری ندیم

  • hassan
    hassan | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    چرا انقدر تعصبی همه چیزو نگاه میکنید من الان با پولی که داشتم به صرفه ترین گوشی رو خریدم (یکی از گوشی های هواوی) اگه یه گوشی دیدم که خریدش منطقی تر باشه اونو میخرم خودم میخوام استفاده کنم نه باهاش پز بدم

    • 401914125
      401914125 | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

      سلام
      چه عجب یه نظر عاقلانه تو این نظرات خواندیم?
      یا علی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی