ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمالاً آیفون های سال 2018 با مودم های کوالکام عرضه خواهند شد

پیشتر در دیجیاتو خوانده بودید که در پی درگیری های حقوقی بین اپل و کوالکام، آیفون ها و آیپد های سال 2018، فاقد مودم های کوالکام خواهند بود. در عوض قرار بود اینتل و مدیاتک ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۷:۰۰

پیشتر در دیجیاتو خوانده بودید که در پی درگیری های حقوقی بین اپل و کوالکام، آیفون ها و آیپد های سال 2018، فاقد مودم های کوالکام خواهند بود. در عوض قرار بود اینتل و مدیاتک وظیفه طراحی مودم های مورد نیاز گجت های آتی اپل را بر عهده گیرند.

کمی بعد هم مشخص شد که اپل به منظور تولید مودم 5G، همکاری تنگاتنگ با اینتل را آغاز کرده است. ولی بر اساس گفته «مینگ-چی کو» تحلیلگر با سابقه موسسه «KGI» به نظر می رسد همکاری اپل و کوالکام به این زودی ها پایان نمی یابد.

به گفته این تحلیلگر مشهور حداقل یک نسخه از آیفون هایی که قرار است در سال 2018 معرفی شوند، با مودم X20 کوالکام عرضه خواهد شد. لازم است یادآوری کنیم در سال آینده اپل قرار است 3 مدل آیفون را روانه بازرا کند که 2 مدل از آنها از نمایشگر OLED بهره خواهند برد.

مینگ-چی کو همچنین اعلام کرده که حدود 70 تا 80 درصد از مودم های مورد نیاز آیفون های آتی، توسط اینتل تأمین خواهد شد و تأمین باقی آنها نیز بر عهده کوالکام خواهد بود. بدین ترتیب به نظر می رسد تنها این دو شرکت، تأمین کننده مودم های مورد نیاز آیفون های سال 2018 باشند.

همچنین انتظار می رود آیفون های آتی اپل از دو سیم کارت پشتیبانی کنند. البته در این صورت احتمالاً یکی از سیم کارت ها eSIM خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • milad
    milad | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    ۶/۵ اینچ دیگه خیلی گندس
    کاش صفحه ی موبایل ها دیگه بیشتر از ۶ اینچ نشه ?

  • pkz5689
    pkz5689 | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    اسم آیفون های بعدی چی میشه آیفون 8s یا آیفون 11

  • macus
    macus | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    کی منتظر میمونه تا آیفون بعدی بیاد تا وقتی آیفون ایکس هستش .خودمم از مقداد آی تی خریدم.بهترین قیمت رو میده تو همه زمینه ها

مطالب پیشنهادی