ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپ از افزایش امنیت سفرها می‌گوید

اسنپ که در ماه‌های اخیر با چند مشکل حاشیه‌ساز از سوی رانندگانش رو به رو شده بود اکنون گزارشی تنظیم کرده است که خبر از اقدامات این سامانه در خصوص جلب اعتماد بیشتر جامعه کاربران ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۴۵

اسنپ که در ماه‌های اخیر با چند مشکل حاشیه‌ساز از سوی رانندگانش رو به رو شده بود اکنون گزارشی تنظیم کرده است که خبر از اقدامات این سامانه در خصوص جلب اعتماد بیشتر جامعه کاربران و همچنین افزایش امنیت آنها می‌دهد.

مدیر گروه عملیات اسنپ از ادامه روند تکمیل مدارک رانندگان ناوگان این سامانه خبر داده که منجر می‌شود تا تمام رانندگان این سیستم دارای عکس مشخص باشند و مسافر در هنگام درخواست بتواند چهره راننده را با چهره حقیقی ثبت شده او در اسنپ تطبیق دهد. به گفته «الناز شکوری» عده‌ای از رانندگان که از انجام عملیات تکمیل عکس خود سرباز زده‌اند از این سیستم اخراج شده‌اند.

امروزه تکمیل ثبت‌نام رانندگان اسنپ در سه مرحله مجزا صورت می‌گیرد

چندی پیش اسنپ از تغییر روند جذب و ثبت نام رانندگان خود خبر داده بود. اکنون بعد از پشت سر گذاشتن تغییراتی در نحوه جذب رانندگان، امکان فعال شدن در ناوگان اسنپ، تا زمان تکمیل مدارک و ثبت عکس، وجود ندارد. هم اکنون فرآیند احراز هویت و تطبیق و تایید کلیه مدارک جمع‌آوری شده در اسنپ از سوی گروهی متخصص در سه مرحله مجزا صورت می‌گیرد. مدیر عملیات اسنپ همچنین تاکید می‌کند که در حال‌ حاضر تمامی رانندگان اسنپ گواهی عدم سوپیشنیه خود را ارائه کرده‌اند.

همچنین شکوری مدعی است که امنیت سفر کاربران از روز اول از دغدغه‌های اسنپ بوده که با توجه به قوانین اولیه این سامانه در صحت این اظهارات شک و شبهه‌ای وجود دارد.

پیش‌تر در قوانین اسنپ آمده بود که: «اسنپ هیچ مسئولیتی در قبال کارها و رفتار راننده که خلاف قوانین کشور باشد را بر عهده نمی‌گیرد و در صورت رخ دادن چنین موردی شما باید از شخص خاطی شکایت کنید نه اسنپ.» خوشبختانه این قوانین به مرور تغییر یافته و اکنون دستخوش تغییرات مثبتی شده‌اند.

شکوری از خانواده بزرگ کاربران اسنپ خواسته که در این مسیر آنها را تنها نگذارند و در صورتی که مغایرتی در چهره راننده با تصویرش در اپلیکیشن حس کردند به سرعت از طریق تماس با پشتیبانی اسنپ آنها را در جریان قرار دهند. تکمیل سامانه عکس‌های اسنپ یکی از موارد کوچکی است که برای اعتماد بیشتر مشتریان انجام شده و باید دید که سرانجام بقیه وعده‌های اسنپ که منجر به امنیت بیشتر این سامانه می‌شد به کجا خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی)
    δγι λ⇝ (عـــــلـــــــی) | ۱ آذر ۱۳۹۶

    اینم مث خیلی از شرکتای دزد وطنی!
    اوایل مثلا قیمت مشتری وقتی ۱۰ هزار بود، واسه راننده میزد ۱۰۵۰۰ یا ۱۱ تومن!
    تازگیا اینو حذف کرده...
    اون حذف اپلیکیشن ویز هم مزخرف‌ترین کار ممکن بود
    اسنپ فقط داره به‌ بالاییا تن فروشی میکنه که بذارن بمونه!

  • salar Borumand
    salar Borumand | ۱ آذر ۱۳۹۶

    دوستان یه نگاه به دسترسی هایی که این برنامه موقع نصب میخواد بندازید ؟ دسترسی به حسابها و گذر واژه ها !!!من نمیتونم اطمینان کنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی