ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جمهوری گیمرهای ایسوس دو مانیتور Strix XG32VQ و Strix XG35VQ را معرفی کرد

شرکت ایسوس به منظور طراحی تجهیزات مخصوص بازی، از سال 2006 برند «ROG» یا «Republic of Gamers» به معنی «جمهوری گیمرها» را پایه گذاری کرد تا بدین طریق تجهیزات ویژه گیمرها را با طراحی و ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۸

شرکت ایسوس به منظور طراحی تجهیزات مخصوص بازی، از سال 2006 برند «ROG» یا «Republic of Gamers» به معنی «جمهوری گیمرها» را پایه گذاری کرد تا بدین طریق تجهیزات ویژه گیمرها را با طراحی و ویژگی های منحصر به فرد تحت این برند برای شیفتگان بازی تولید کند.

این برند اخبراً از دو مانیتور جدید از سری ROG رونمایی کرده. در ادامه توجه شما را به متن خبری بیانیه بخش قطعات روابط عمومی دفتر ایسوس در ایران جلب می کنیم:

ایسوس برند نخست نمایشگرهای گیمینگ برای جمهوری گیمر های خود، امروز به معرفی سری جدید محصولات خود پرداخت: ROG Strix XG32VQ و ROG Strix XG35VQ، دو مانیتور گیمینگ منحصر به فرد و ویژه ای هستند که تجربه بی نقص و عالی را از گیمینگ ارائه می دهند.

ROG Strix XG32VQ  مانیتور منحنی 32 اینچی چند منظوره است که تعادل کامل را در بازی برقرار کرده و کیفیت تصویر درخشانی را ارائه می دهد، در حالی که ROG Strix XG35VQ یک مانیتور 35 اینچی و بزرگترین مانیتور منحنی در خانواده ROG است که شما را غرق در بازی خواهد کرد. هر دو مدل دارای ویژگی Adaptive-Sync یا ™FreeSync برای نمایش یک گیم پلی صاف و بدون مشکل هستند. همچنین با نورپردازی ASUS Aura Sync امکان هماهنگ سازی با سایر اجزای سازنده و لوازم جانبی Aura در هر دو مدل فراهم خواهد شد.

منحنی همه جانبه با نمایشی به واقعیت زندگی

هر دو محصول  XG32VQ و XG35VQ دارای میزان انحنای 1800R هستند که تسلط چشمان شما به تمامی نقاط روی مانیتور را تضمین می کنند. این امر منجر به ایجاد تصاویری خیره کننده، زاویه دیدی وسیع با کاهش تحریف و تغییر رنگ و راحتی بیشتر در مشاهده، حتی در ماراتن های بازی طولانی خواهد شد.

مانیتور ROG Strix XG32VQ

ROG Strix XG32VQ دارای گستره رنگی 125 درصدی sRGB است که طیف گسترده ای از رنگ های زنده و پیشرفته را ارائه می کند. ROG Strix XG35VQ با نسبت تصویر فوق العاده 21 به 9 اندازه صفحه نمایش را 35 درصد افزایش می دهد و نمایشگری WQHD با رزولوشن 3440 در 1440 (UWQHD) را ارائه می کند که عمق آن را تا حدی افزایش می دهد.

زیبایی شناسی الهام گرفته از بازی

تکنولوژی نورپردازی ASUS Aura Sync فرآیند اتصال XG32VQ و XG35VQ را به سایر اجزای سازنده و لوازم جانبی Aura آسان می کند و به هماهنگ سازی نور با موسیقی یا جلوه های صوتی بازی می پردازد. این هماهنگ سازی به راحتی با نصب نرم افزار Aura Sync روی لپ تاپ یا دسکتاپ امکان پذیر خواهد بود. علاوه بر این، دارای یک کیت امضای نورانی قابل تنظیم زیر پایه است که امکان ایجاد و سفارشی کردن نورپردازی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

بازی عالی روان و بدون نقص

مانیتور ROG Strix XG35VQ با نرخ بروزرسانی 100 هرتز، برگ برنده شما در بازی های اول شخص شوتر، رانندگی، استراژی آنلاین و ورزشی خواهد بود و برای بازی های سریع در بالاترین تنظیمات بصری، نرخ بروزرسانی بالای آن صافی و بی وقفه بودن تصویر را تضمین می کند. مانیتور ROG Strix XG32VQ نیز نرخ بی نظیر به روز رسانی 144 هرتز را ارائه می کند.

مانیتور ROG Strix XG35VQ

هر دو محصول به فناوری FreeSync مجهز هستند که موجب کاهش تاخیر در ورودی (Input Lag) و یکسان سازی نرخ فریم می گردد. علاوه بر این، ROG Strix XG35VQ دارای تکنولوژی انحصاری ASUS Extreme Low Motion Blur است که باعث می شود اشیاء با سرعت حرکت بالا، واضح تر به نظر رسیده و گیم پلی صاف و بدون مشکل با پاسخگویی سریع را ارائه دهند.

پیشرفت های بازی محور

XG32VQ و XG35VQ ویژگی های مختلفی را به ASUS اضافه کرده و برای بازی های حرفه ای ساخته شده اند. HotPlus Hotkey، دسترسی سریع به گزینه های مختلف crosshair، تایمر صفحه، شمارنده فریم در ثانیه و قابلیت ترازبندی صفحه نمایش را فراهم می کند. قابلیت GameVisual تا 7 حالت نمایش را برای صفحه نمایش از پیش تعیین کرده تا تصاویر بهینه ای برای انواع مختلف بازی ها فراهم آورد. همچنین نرم افزار DisplayWidget به شما امکان دسترسی آسان و سریع به تنظیمات، همراه با فناوری های ASUS GameVisual، App Sync و فیلتر کاهنده نورهای آبی مزاحم را مهیا می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • herogame
    herogame | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    republic توی این شعار معنی جمهوری! نمیده عجیبه که ازین کلمه استفاده کردین

    • ali Croft
      ali Croft | ۱ آذر ۱۳۹۶

      خود سایت ایسوس هم مینویسه ''جمهوری''

  • m.h.r.v pro gamer
    m.h.r.v pro gamer | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    ایسوس بهترینه من هیچ بدیی ازش ندیدم عالیه

  • sobhan da
    sobhan da | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    ایسوس خدایی همیشه بهترین کیفیت و امکانات رو با بهترین قیمت عرضه میکنه...
    اگه محصولات ایسوس رو با بقیه برند ها مقایسه کنید میبینید که نسبت به تکنولوژی و کیفیتی که روی محصولاتش میزاره

  • arsnavenger
    arsnavenger | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    //پایان رپورتاژ اگهی//

مطالب پیشنهادی