ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل های اقتصادی سامسونگ هم به دوربین دوگانه مجهز می شوند؟

به تازگی تصویر جدیدی از طرح قاب پشتی یکی از موبایل های اقتصادی سری 2018 گلکسی J سامسونگ  منتشر شده است. این تصویر که توسط افشاگر معروف «استیو هِمِرستوفر» (Steve Hemmerstoffer) با نام کاربری توییتر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۳۰ آبان ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۰

به تازگی تصویر جدیدی از طرح قاب پشتی یکی از موبایل های اقتصادی سری 2018 گلکسی J سامسونگ  منتشر شده است.

این تصویر که توسط افشاگر معروف «استیو هِمِرستوفر» (Steve Hemmerstoffer) با نام کاربری توییتر «OnLeaks» فاش شده نشان از دوربین دوگانه به همراه فلش دوگانه تلفن هوشمند اقتصادی آتی دارد. به نظر می رسد عکس یاد شده مربوط به یکی از موبایل های نسخه 2018 گلکسی J3، J5، J7 یا J5 Prime باشد.

آقای هِمِرستوفر اعلام کرده این تصویر را از یک شاهد عینی قابل اعتماد به دست آورده؛ البته به عقیده او ممکن است جزئیاتی که در عکس مشخص است، چندان دقیق نباشد.

گفتنی است پیشتر گزارش هایی در خصوص پشتیبانی از دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ در تمام موبایل های آتی این شرکت به گوش می رسید. ولی بر اساس این تصویر، به نظر می رسد برای اجرای بیکسبی، کلید جداگانه ای در موبایل آتی سری J در نظر گرفته نشده. همچنین احتمالاً لبه های کناری تلفن هوشمند مذکور گرد تر از نسخه های 2017 این سری خواهد بود.

لازم است یادآوری کنیم که پیش از این مشخصات یکی از موبایل های سری 2018 گلکسی J منتشر شده بود. انتظار می رود مدل های سال 2018 موبایل های سری گلکسی J، در اوایل سال 2018 معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • 401914125
    401914125 | ۳۰ آبان ۱۳۹۶

    به نام خدا
    سلام
    سامسونگ خیلی دیر وارد عمل شده برای دوربین دوگانه چرا که رقبا مثل هواوی وشیائومی چند سال که حتی میان ردهاشون دوگانه دارند درسته شاید تاثیر زیادی درکیفیت نگذارد اما خودش یه قشنگیه?
    برا فرج مهدی صلوات

مطالب پیشنهادی