ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 5T
تکنولوژی

کالبدشکافی وان پلاس 5T و عدم وجود سیستمی برای خنک نگه داشتن دستگاه

کانال شناخته شده JerryRigEverything در وب سایت یوتوب اخیراً به کالبدشکافی موبایل وان پلاس 5T پرداخته و مشخص کرده که پرچمدار تازه وان پلاس، از لوله های انتقال حرارت یا هر راهکار مشابه دیگری برای ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۰

کانال شناخته شده JerryRigEverything در وب سایت یوتوب اخیراً به کالبدشکافی موبایل وان پلاس 5T پرداخته و مشخص کرده که پرچمدار تازه وان پلاس، از لوله های انتقال حرارت یا هر راهکار مشابه دیگری برای کاهش حرارت که توسط اکثر پرچمداران اندرویدی به کار گرفته می شود بی بهره است. وان پلاس 5T چندی پیش تست مقاومت خود را با موفقیت پشت سر گذاشت، اما با ویدیوی تازه به نظر می رسد که چندان عاری از مشکل هم نیست.

کمپانی تولیدکننده چینی هنگام رونمایی از 5T، اشاره ای به مقاومت در برابر آب نکرد و کالبدشکافی اخیر تایید می کند که دستگاه در برابر آب مقاوم نیست، هرچند که اسپیکر وان پلاس 5T ظاهراً اندکی در برابر پاشیدن آب از خود مقاومت نشان می دهد.

در حال حاضر گمانه زده می شود که عدم وجود سیستمی برای خنک نگه داشتن دستگاه، مشکلی در عملکرد روزانه وان پلاس 5T به وجود نخواهد آورد؛ با این همه، ساختار داخلی دستگاه بسیار آسیب پذیرتر از موبایلی مانند نوکیا 8 به نظر می رسد که از لوله های انتقال حرارت بزرگی بهره می گیرد و چیپست را در حتی هنگام کار با فرکانس های بسیار بالا خنک نگه می دارد.

در طولانی مدت، عدم وجود سیستم خنک کننده ممکن است تاثیری شگرف بر پرفورمنس وان پلاس 5T بگذارد، هرچند که پیامدهای تصمیم اخیر کمپانی وان پلاس دقیقاً مشخص نیست و باید منتظر تست های بیشتر و نقدهای دستگاه باقی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • sagittarius19
    sagittarius19 | ۳ آذر ۱۳۹۶

    چینی همینه دیگه

  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۳ آذر ۱۳۹۶

    شاید از خیلی آندرویدیا عقب تر باشه اما به آیفون x حدقال ترجیح میدم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی