ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

مدیرعامل ۶۱ ساله سازمان HP از سمت خود کناره گیری می کند

«مِگ وایتمن» (Meg Whitman)، مدیر عامل سازمان هیولِت پاکارد (HPE) قرار است از 12 بهمن ماه سال جاری این سمت را ترک کند و مدیر تقریباً ناشناس این سازمان، «آنتونیو نِری» عهده دار سمت مذکور ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲ آذر ۱۳۹۶ | ۰۰:۰۰

«مِگ وایتمن» (Meg Whitman)، مدیر عامل سازمان هیولِت پاکارد (HPE) قرار است از 12 بهمن ماه سال جاری این سمت را ترک کند و مدیر تقریباً ناشناس این سازمان، «آنتونیو نِری» عهده دار سمت مذکور شود.

به دنبال این خبر تنها پس از چند ساعت ارزش سهام سازمان هیولِت پاکارد بیش از 6 درصد افت کرد.

وایتمن در پی این خبر با اشاره به موفقیت های سازمان هیولِت پاکارد اعلام کرد: «اکنون بهترین زمان برای آنتونیو، به عنوان یک رهبر از نسل جدید است که کنترل سازمان را به دست بگیرد». او همچنین افزوده که کاملاً اطمینان دارد مدیریت جدید می تواند سازمان را توسعه و رشد دهد.

آنتونیو نِری مدیر عامل آتی HPE

لازم به ذکر است که وایتمن در حالی کمپانی مذکور را ترک می کند که نسبت به سال 2011 که سکان هدایت آن را به دست گرفت، تغییرات عمده ای را در راستای ساده تر کردن ساختار این سازمان ایجاد کرده است. از آن جمله می توان به فروش بخشی از کسب و کارهای مرتبط با چین اشاره کرد.

لازم به یادآوری است که وایتمن که در رشته MBA تحصیل کرده، پیشتر مدیر عامل eBay بود. همچنین پیش از این به عنوان یکی از گزینه های سِمت مدیر عاملی اوبر مطرح شده بود که البته این سمت به مدیر سرشناس ایرانی الاصل دارا خسروشاهی رسید.

وایتمن در نهایت اعلام کرده: «من احتمالاً تنها مدیر آمریکایی هستم که علاقه دارد کارهای مهم تر را ترک کند و به دنبال کارهای کوچک تر برود، این مسئله به من شانس ارتباط بیشتر با مشتریان را می دهد». او اعلام کرده که قصد خروج کامل از سازمان هیولِت پاکارد را ندارد، زیرا هنوز کارهای بسیاری برای انجام دادن در این سازمان دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jamalifar
    jamalifar | ۲ آذر ۱۳۹۶

    اقا من هنوز تاینی موییز و ویز برام قابل هضم نیست ???
    تا یادشون میوفتم دلم میخواد رگمو جر بدم ?

مطالب پیشنهادی