ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S8 و S8 پلاس
تکنولوژی

گلکسی اس 9 احتمالا در CES 2018 حاضر خواهد بود

همه تلفن های هوشمند مهم امسال دیگر عرضه شده اند و شرکت ها آماده می شوند تا صف بندی سال آینده خودشان را برای مبارزه با یکدیگر آماده کنند. و پیش قراول همه، سردمدار اندرویدی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲ آذر ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۰

همه تلفن های هوشمند مهم امسال دیگر عرضه شده اند و شرکت ها آماده می شوند تا صف بندی سال آینده خودشان را برای مبارزه با یکدیگر آماده کنند. و پیش قراول همه، سردمدار اندرویدی ها داریم که به گفته ایوان بِلَس، گویا امسال گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را برای نمایش در ابتدای ماه ژانویه 2018 و نمایشگاه CES آماده کرده است.

گفته شده که گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس نسبت به مدل های سال قبل خود طراحی جدید و متفاوتی ندارند در حالی که اس 8 و اس 8 پلاس تفاوت های چشمگیری را در قیاس با نسل پیشین خود به نمایش می گذاشتند.

به گفته بلس، این تلفن های جدید پردازنده ای به روز شده دریافت خواهند کرد که قطعا اسنپدراگون 845 را می توان نامزد اصلی بین همه چیپ ها دانست. اما احتمالا بزرگترین و دلنشین ترین تغییر، عوض کردن جایگاه سنسور اثر انگشت و قرار دادن آن زیر دوربین اصلی موبایل باشد. اگر با گلکسی اس 8، 8 پلاس و نوت 8 کار کرده باشید قطعا تجربه خوبی از جایگاه اثر انگشت و کثیف شدن لنز دوربین خود ندارید.

هر دو موبایل از اسپیکرهای استریو AKG بهره می برند و نگران هم نباشید، اگر ایوان بلس درست بگوید، جک هدفون از کهکشانی های جدید کره ای نیز حذف نمی شوند و سر جای خود باقی خواهند ماند.

در قیاس با اس 8، ورژن پلاس به جای 4 گیگابایت از 6 گیگابایت رم بهره می برد و البته که یک دوربین اضافه هم روی آن قرار می گیرد تا دسته بندی سامسونگ هم بیشتر شبیه به پرچمداران اپل شود.

در نهایت، شایعات به ساخت داک DeX جدید اشاره کرده اند که اجازه می دهد تا تلفن همراه شما در حالت خوابیده قرار بگیرد تا از آن به عنوان کیبورد مجازی و یا تاچ پد نیز استفاده کرد. همچنین این داک جدید با گلکسی های قبلی نیز سازگار خواهد بود.

در هر صورت مشخص نیست که چقدر جزئیات در نمایشگاه CES خواهیم شنید به این علت که در حالت عادی، سامسونگ کهکشانی های خود را در ماه مارس معرفی می کند و حالا 2-3 ماه زودتر از موعد قرار است از گلکسی ها بشنویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • olioliver
    olioliver | ۳ آذر ۱۳۹۶

    تو سری اس تغییرات زیادی صورت نمیگیره ولی تو سری نوت خیلی بیشتره

  • Reza
    Reza | ۲ آذر ۱۳۹۶

    اگه حسگر اثر انگشت بیاد زیر دوربین،دوربین هم عمودی باشه جا برای باتری کم نمیشه؟

مطالب پیشنهادی