ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات موبایل عجیب Xperia XG Compact در پایگاه داده Geekbench

سری موبایل های کامپکت سونی معمولاً مورد توجه آن دسته از طرفداران اندروید قرار می گیرد که دیوایس های کوچکتر را به فبلت های امروزی ترجیح می دهند. در جهانی که نمایشگر 5.2 اینچی به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

سری موبایل های کامپکت سونی معمولاً مورد توجه آن دسته از طرفداران اندروید قرار می گیرد که دیوایس های کوچکتر را به فبلت های امروزی ترجیح می دهند. در جهانی که نمایشگر 5.2 اینچی به کمینه مشخصات یک موبایل پرچمدار تبدیل شده، سونی ظاهراً نیاز به موبایل های کوچکتر اما در عین حال قدرتمند را درک کرده است. سری کامپکت، هر سال به روزرسانی می شود و مدل های جدیدتر، معمولا با مشخصات پرچمدار همان سال، اما در بدنه ای کوچکتر به دست مشتریان می رسند.

در سال 2017، سونی موبایل XZ1 Compact را عرضه کرد که همان مشخصات مدل بزرگتر XZ1 را دارد اما طراحی کوچکترش، طرفداران این دست از موبایل ها را راضی نگه داشت. حالا مشخصات موبایل کامپکت دیگری در پایگاه داده Geekbench رویت شده که «Xperia ZG Compact» نامیده می شود و با مشخصاتی مانند اسنپدراگون 801 (چیپستی متعلق به سال 2015) و دو گیگابایت حافظه رم اندکی عجیب به نظر می رسد.

این مشخصات، با مشخصات اکسپریا Z5 کامپکت سال 2015 برابری می کنند، بنابراین XG کامپکت قرار است چه نوع موبایلی باشد؟ این سوال هنوز پاسخ دقیقی ندارد اما احتمالاً شاهد حرکت تازه ای از سوی سونی هستیم که استراتژی قبلی کمپانی وان پلاس را یادآور می شود.

یکی از سوالات مشتریان موبایل های هوشمندی که از پس هزینه های پرچمداران روز بر نمی آیند همواره این بوده که آیا باید میان رده ای جدید خرید یا پرچمداری که به سال گذشته تعلق دارد؟ وان پلاس این مفهوم را در سال 2015 بررسی کرد و موبایل OnePlus X قرار بود میان رده ای باشد که به پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 801 مجهز شده. در این صورت، شما موبایلی با پرفورمنس پرچمدار دیروز و قیمت میان رده امروز داشتید.

اکسپریا XG کامپکت هم احتمالاً چنین دستگاهی است که توانایی های اکسپریا Z5 کامپکت را با ظاهری بهتر و برچسب قیمت کمتر در اختیار مشتریان قرار می دهد. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و احتمالاً باید منتظر افشای اخبار دیگر یا رونمایی رسمی سونی از دستگاه باقی ماند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • amir khani
    amir khani | ۴ آذر ۱۳۹۶

    kamran naseri
    جیزی به نام ادرنو 210و 310 نداریم 205 و 305 درسته

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی