ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازی تقلید؛ فیسبوک یکی دیگر از قابلیت های اسنپچت را به مسنجر خود آورد

به نظر می رسد که فیسبوک یک بار دیگر تحت تاثیر یکی از قابلیت های اسنپچت قرار گرفته و آن را به اپلیکیشن پیام رسان خود آورده است. این بار، چشمان فیسبوک به قابلیت «زنجیره ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۲۳:۵۹

به نظر می رسد که فیسبوک یک بار دیگر تحت تاثیر یکی از قابلیت های اسنپچت قرار گرفته و آن را به اپلیکیشن پیام رسان خود آورده است. این بار، چشمان فیسبوک به قابلیت «زنجیره - Streak» اسنپچت دوخته شده که در قالب یک بازی کوچک و سرگرم کننده، کاربران را ترغیب می کند تا اسنپ های بیشتر و بیشتری برای دوستان خود بفرستند و در نتیجه آن، اموجی خاصی را به نام اشخاص محبوب وی اضافه می کند.

در حال حاضر، فیسبوک برخی از کاربران اپلیکیشن Messenger را انتخاب کرده تا به تست قابلیت مشابه اش بپردازند. درست مانند اسنپچت، این قابلیت با نمایش یک اموجی صاعقه، کاربر را ترغیب می کند تا به صحبت با افرادی که برای دو روز مداوم با آنها چت داشته است ادامه دهد.

تا به این جای کار ظاهراً بسته به نوع ارتباط شما با افراد، اموجی های مختلف به نمایش در نمی آید و بنابراین همه آنها، با اموجی صاعقه مشخص می شوند؛ اما در هر صورت شکی نیست که این قابلیت دقیقاً از اسنپچت برداشته شده است.

این نخستین باری نیست که فیسبوک، مشق شب اسنپچت را کپی می کند و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود. بعد از افزودن استوری ها و پیام های یک روزه به اینستاگرام و مسنجر، فیسبوک برخی از فیلترهای چهره اسنپت را هم کپی کرده و به اپلیکیشن خود افزوده است. بنابراین قطعاً جای تعجب نخواهد داشت اگر قابلیت Streak راهش را به اینستاگرام هم باز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • abbas ap
    abbas ap | ۴ آذر ۱۳۹۶

    چجوریه که اسنپ چت ادعای پتنت نمیکنه ؟؟!!

  • MohamadReza Goudarzi
    MohamadReza Goudarzi | ۴ آذر ۱۳۹۶

    مگه هوش مصنوعیه که بازی تقلید تیتر زدید?

مطالب پیشنهادی