ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بعد از یک هفته غیبت، مرورگر UC Browser دوباره به گوگل پلی بازگشت

هفته گذشته گوگل اپلیکیشن محبوب UC Browser را از فروشگاهش حذف کرد. UCWeb در بیانیه ای گفت که علت این اقدامی ناگهانی، مغایرت بعضی تنظیمات خاص یوسی براوزر بود سیاست های گوگل بوده اما شایعات ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

هفته گذشته گوگل اپلیکیشن محبوب UC Browser را از فروشگاهش حذف کرد. UCWeb در بیانیه ای گفت که علت این اقدامی ناگهانی، مغایرت بعضی تنظیمات خاص یوسی براوزر بود سیاست های گوگل بوده اما شایعات نشان می دادند اقدام گوگل به دزدی اطلاعات کاربران و تبلیغات گمراه کننده این اپ ربط داشته است.

در هر صورت ساعاتی پیش دوباره شاهد حضور یوسی براورز در گوگل پلی بودیم و بعد از یک هفته غیبت حالا دوباره کاربران می توانند این مرورگر را دانلود کنند. همچنان علت اصلی این اتفاق مشخص نشده ولی چند ماه پیش گزارشی منتشر شد که با توجه به آن، مرورگر اطلاعات شخصی کاربران را به سروری در چین می فرستد.

همچنین چند روز پس از حذف برنامه از گوگل پلی یکی از کاربرهای توییتر که ادعا کرد کارمند کمپانی UCWeb است، علت این اتفاق را تبلیغات گمراه کننده سازنده برای افزایش تعداد دانلودهای یوسی براوزر خواند: «امروز ایمیلی به دستم رسید که می گفت برنامه به مدت 30 روز به خاطر روش های نامناسب و گمراه کننده برای تبلیغات حذف شده است.»

برای اطلاعات بیشتر، مرورگر یوسی براوزر که متعلق به یک کمپانی اینترنتی چینی است از سال 2004 کارش را آغاز کرد و هم اکنون یکی از محبوب ترین مرورگرهای اندرویدی به شمار می رود. این مرورگر توانسته به آمار بیش از 500 میلیون دانلود در گوگل پلی دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza
    Reza | ۳ آذر ۱۳۹۶

    دو روز پیش برگشته

مطالب پیشنهادی