ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ربات Lyrics Bot؛ دریافت متن آهنگ ها به کمک تلگرام

پیدا کردن متن آهنگ ها به هیچ وجه کار پیچیده ای نیست. کافیست پنچره مرورگر را باز کنید و از طریق گوگل، به جستجوی متن آهنگ مورد نظر خود بپردازید. اینجاست که در یک چشم ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۳ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۰۰

پیدا کردن متن آهنگ ها به هیچ وجه کار پیچیده ای نیست. کافیست پنچره مرورگر را باز کنید و از طریق گوگل، به جستجوی متن آهنگ مورد نظر خود بپردازید. اینجاست که در یک چشم بر هم زدن بیشمار لینک مختلف روی صفحه ظاهر می شوند که با ورود به هر یک می توان به متن آهنگ ها دسترسی پیدا کرد.

اما یک راه ساده تر هم وجود دارد که می توان به کمک آن خیلی راحت تر متن آهنگ ها را دریافت کرد. با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی خلاق و نوآوری چون تلگرام، ربات ها نیز هر روز شکل و رنگ تازه ای به خود می گیرند.

امروز و در یکی دیگر از سری معرفی ربات های تلگرام قصد داریم ربات Lyrics Bot را برایتان معرفی کنیم تا به کمک آن بتوانید خیلی سریع و راحت متن آهنگ های مختلف را پیدا کنید.

Lyrics Bot از آن دسته ربات هایی است که در عین سادگی، از کارایی خوبی برخوردار است. خیلی راحت نام هنرمند و آهنگ مورد نظر را از کاربر می گیرد و در کسری از ثانیه متن خواسته شده را تحویل می دهد.

روش کار با آن هم بسیار آسان است. تنها کافیست وارد این لینک بشوید و کلید «Start» را بفشارید تا Lyrics Bot روی حساب کاربری تلگرام تان فعال شود. حالا از طریق منو، گزینه «Lyrics» را انتخاب کنید تا ربات آماده به کار شود.

البته به جز یافتن متن آهنگ ها، Lyrics Bot می تواند شما را در پیدا کردن تجربه های تازه نیز یاری کند. در منو ربات مورد بحث، یک گزینه دیگر به نام «Suggest» نیز وجود دارد که از طریق آن، آهنگ های جذابی به کاربر پیشنهاد داده می شود.

تنها کافیست موضوع یا نام هنرمندی خاص را به دست Lyrics Bot بسپارید تا در کمترین زمان، متن های جالبی از آهنگ های مختلف در اختیارتان قرار بگیرد. در کل Lyrics Bot، ربات جالبی است و به راحتی از پس یکی از ساده ترین کارهای روزمره بر می آید.

اما متاسفانه Lyrics Bot در پیدا کردن هنرمندان و آثار ایرانی عملکرد نسبتا ضعیفی از خود به نمایش می گذارد. تا اندازه ای پاسخگوست و تنها قادر به شناسایی تعداد محدودی از هنرمندان ایرانی است. به همین منظور، خیلی نمی شود برای پیدا کردن متن آهنگ های فارسی روی آن حساب باز کرد.

با این حال، کمتر پیش می آید که حتی در گوگل به دنبال متن آهنگ های ایرانی بگردیم. چرا که در بیشتر مواقع، این آهنگ های انگلیسی زبان هستند که به دنبال متن هایشان می رویم. پس در این صورت، Lyrics Bot تا اندازه خیلی زیادی می تواند از پس نیازهای شما برآید و در پیدا کردن متن آهنگ ها یاری تان کند.

همانطور که پیش تر نیز گفتیم، قصد داریم به صورت هفتگی ربات های مختلف تلگرام را به شما معرفی کنیم. پس این بهترین فرصت برای شماست تا اگر ربات جالب و جذابی می شناسید آن را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا بیات خانی
    علیرضا بیات خانی | ۴ آذر ۱۳۹۶

    فوق العادس این ربات

مطالب پیشنهادی