ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و زمان تولید کامیون های برقی تسلا مشخص شد

تسلا هفته گذشته کامیون الکترونیکی چهار موتوره «Semi» را معرفی کرده بود و حالا قیمت مدل های مختلف این غول جذاب را اعلام کرده است. بر این اساس مدل پایه Semi با قابلیت پیمایش 480 کیلومتر ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۳۰

تسلا هفته گذشته کامیون الکترونیکی چهار موتوره «Semi» را معرفی کرده بود و حالا قیمت مدل های مختلف این غول جذاب را اعلام کرده است.

بر این اساس مدل پایه Semi با قابلیت پیمایش 480 کیلومتر با سی دقیقه شارژ و مدل بهینه تر با توانایی 800 کیلومتر حرکت با یک بار شارژ به ترتیب 150 هزار دلار و 180 هزار دلار قیمت دارند. علاوه بر این سری موسوم به «فاوندر» نیز با برچسب قیمتی 200 هزار دلاری عرضه خواهند شد.با توجه به اینکه میانگین قیمت کامیون های دیزل معمولی حدود 120 هزار دلار است و مخارج جانبی ده ها هزار دلاری را نیز روی دست راننده می گذارند، عرضه خودروهای سریع، کم خرج و با آلایندگی اندک الکتریکی با قیمت رقابتی می تواند نظر خریداران را به خود جلب کند.

مسئولان این کمپانی مدعی شده اند که کامیون های برقی Semi نسبت به مدل های دیزل در چرخه عمر خود صرفه جویی 200 هزار دلاری را برای خریدار به ارمغان می آورند.

درون کابین Semi

شایان ذکر است که این کامیون ها از همین حالا با استقبال خریداران مواجه شده اند و شرکت هایی نظیر  خمات حمل و نقل «JB Hunt»، صنایع NFL و «Bison Transport» که از ناوگان گسترده خودروهای سنگین بهره می برند، تعداد زیادی از این کامیون ها را پیش خرید کرده اند.

گفتنی است نخستین سری از  کامیون های Semi در سال 2019 به صورت انبوه تولید خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • آریا
    آریا | ۴ آذر ۱۳۹۶

    واقعا میارزه

مطالب پیشنهادی