ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

به احترام اجداد گودزیلا؛ نیسان برای مدل های قدیمی اسکایلاین قطعات اصلی تولید می کند

همانطور که پیش تر در ماه آوریل امسال اعلام شده بود، کمپانی نیسان برنامه NISMO Heritage را از اول دسامبر در ژاپن آغاز می کند. بر اساس این برنامه، قطعات یدکی اصلی برای مدل های ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

همانطور که پیش تر در ماه آوریل امسال اعلام شده بود، کمپانی نیسان برنامه NISMO Heritage را از اول دسامبر در ژاپن آغاز می کند. بر اساس این برنامه، قطعات یدکی اصلی برای مدل های اسپرت و خاطره انگیز نیسان دوباره تولید می شوند تا مالکین آنها با خیالی راحت کماکان از رانندگی با آنها لذت ببرند.

آنطور که نیسان اعلام کرده، اسکایلاین GT-R R32 نخستین مدلی خواهد بود که این برنامه بر روی آن اجرا می شود. اما با وجود مدل های قدیمی تر و کمیاب تر در خانواده اسکایلاین، چرا برنامه مذکور با نسل سوم اسکایلاین یا همان R32 آغاز می شود؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که طبق نظرسنجی انجام شده توسط نیسان، این نسخه از اسکایلاین به عنوان محبوب ترین مدل انتخاب شده است.

برای یادآوری افتخارات این مدل افسانه ای به مخاطبین جوان تر باید بگوییم که R32 سابقه بسیار درخشانی در مسابقات اتومبیلرانی داشته و بین سال های 1991 الی 1993 میلادی قهرمان بلامنازع رقابت های مختلف بود.

در کنار دنیای واقعی، این خودرو در دنیای مجازی و در سری بازی های گرن توریسمو نیز شهرت پیدا کرده و طرفداران بی شماری را برای خود جمع کرده بود.

با اجرای برنامه NISMO Heritage، در گام نخست اجزایی مثل لوگوها، انواع شلنگ ها و تیوب ها، مهار کننده ها، قرقره ها و سپرها تامین می شوند؛ اما در آینده با پیشرفت برنامه قطعات دیگری نیز به لیست اضافه خواهند شد.

کمپانی نیسان درباره این برنامه گفته:

وقتی امکان تولید مجدد برخی قطعات معین به دلیل مشکلات عملیاتی تامین کنندگان اصلی وجود ندارد، نیسمو روش هایی را برای جایگزینی این قطعات از طریق تعویض، بازسازی یا محصولات منفصله در نظر خواهد گرفت؛ علاوه بر این قطعات تیون شده توسط خود نیسمو یکی دیگر از راهکارهای موجود خواهد بود.

اولین مجموعه از قطعات توسعه یافته توسط نیسمو برای برنامه مذکور، طی فستیوالی که در تاریخ 26 نوامبر در پیست Fuji Speedway ژاپن برگزار می شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

هنوز مشخص نیست که آیا نیسان قصد اجرای این برنامه را در سایر کشورها نیز دارد یا خیر. اگر پاسخ مثبت باشد، احتمالا اوایل سال 2018 اطلاعات مربوطه انتشار می یابد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • sina.z
    sina.z | ۴ آذر ۱۳۹۶

    یادش بخیر...ماشین فوق العاده ای بود یادم میاد تو سری NFS بود

  • Ali kjh
    Ali kjh | ۴ آذر ۱۳۹۶

    @amirhesamsheikhi
    نه دیجیاتو فقط بلده نظرات اعتراضی رو حذف کنه بقیه هر چرتی و پرتی میخوان بگن فضای سایت رو به گند بکشن اشکال نداره.

  • amirhesamsheikhi
    amirhesamsheikhi | ۴ آذر ۱۳۹۶

    @Muhammad Arabjafari
    بسه دیگه هروز داری این چرت و پرت رومیفرستی
    پس این دیجیاتو نمی تونه این اسپم ها رو حذف کنه؟

مطالب پیشنهادی