ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

لوکسژن S3; اولین نماینده صنعت تایوان در خیابان های ایران

چتایوان یکی از اولین کشورهای تازه صنعتی شده جنوب شرق آسیاست. این کشور در کنار کره جنوبی، سنگاپور و هنگ کنگ موفقیت های اقتصادی بسیاری در دهه های اخیر کسب کرده اند. صنایع الکتریکی و ...

آرمین نعم الحبیب
نوشته شده توسط آرمین نعم الحبیب | ۴ آذر ۱۳۹۶ | ۱۹:۴۵

چتایوان یکی از اولین کشورهای تازه صنعتی شده جنوب شرق آسیاست. این کشور در کنار کره جنوبی، سنگاپور و هنگ کنگ موفقیت های اقتصادی بسیاری در دهه های اخیر کسب کرده اند. صنایع الکتریکی و کامپیوتری تایوانی ها که عمده فعالیت آن ها را در بازارهای بین المللی به خود اختصاص می دهد، شامل غول هایی نظیر ایسوس، اچ تی سی، MSI و ... می شود.

لوکسژن، ترکیبی از دو واژه Luxury و Genius، کمپانی تازه تاسیس در تایوان بوده که از سال 2009 فعالیتش را با هدف تولید خودروهایی با کیفیت و دارای تکنولوژی مدرن روز آغاز کرده است. این کمپانی در تلاش است تا با بکارگیری تجاربی که در گذشته با عرضه محصولات کمپانی های نیسان و میتسوبیشی بدست آورده، خودروهایی با کیفیتی مشابه و حتی بهتر از رقبای ژاپنی به دست مشتریان برساند. لوکسژن با اتکا به خلاقیت و نبوغش تاکنون موفق به ارائه چند مدل در سگمنت های مختلف از جمله 2 سدان، 2 ون و 2 کراس اوور شده که برخی از آن ها موفق به ورود به بازارهای روسیه و چین نیز شده اند.

روز گذشته آرمان موتور کویر، نماینده رسمی محصولات لوکسژن در ایران، با حضور جمعی از مدیران و اصحاب رسانه اقدام به افتتاح دفتر و نمایشگاه این شرکت در بلوار فرحزادی تهران کرد. چهار مدل از خودروهای لوکسژن هم در این بین به معرض نمایش گذاشته شدند تا حاضرین با این برند تایوانی بیشتر آشنا شوند.

مدیر بازاریابی و فروش آرمان موتور کویر، عقیل مصطفایی، در حاشیه این مراسم خاطر نشان کرد: لوکسژن در کنار تولید محصولات مختلف بنزینی، خودروهای سدان و ون برقی نیز تولید می کند. از تمامی این محصولات فعلا پنج مورد برای حضور در بازار ایران انتخاب شده اند که شامل خودروهای سدان و شاسی بلند می شوند.

وی تصریح کرد؛ فعلا با توجه به بسته بودن ثبت سفارش امکان ورود این مدل ها مقدور نیست، اما به محض باز شدن سایت ثبت سفارش، خرید ها را از این برند تایوانی نهایی خواهیم کرد.

او در ادامه اذعان داشت: در صورت ایجاد زیرساخت های مناسب و کافی، محصولات برقی لوکسژن را در ایران عرضه خواهیم کرد.

خودرو های برقی همانند سایر خودرو ها نیازمند تامین انرژی اند که این انرژی توسط ایستگاه های برق رسانی در کنار خیابان ها و جاده ها تامین می شوند. چنانچه دولت در رابطه با نصب این ایستگاه ها اقدام کند، ما و سایر شرکت ها قادر خواهیم بود تا محصولات برقی خود را وارد کشور کنیم.

مصطفایی سپس حضور پرقدرت آرمان موتور را در دومین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب وعده داد و به رونمایی  از یک محصول جدید در روز اختصاصی خبرنگاران اشاره کرد.

با توجه به محصولات پرتعداد و عملکرد آرمان موتور و لوکسژن، مشخص است این دو شرکت برنامه ویژه ای برای بازار ایران در نظر دارند.

خودروهای معرفی شده در این افتتاحیه ون M7، کراس اوور U7، سدان S3 و نسخه تمام برقی این سدان با پسوند EV بودند. طبق برنامه آرمان موتور، ابتدا سدان S3 با قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان عرضه خواهد شد. توان 116 اسب بخاری پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری این خودرو توسط گیربکس 7 سرعته CVT به چرخ ها منتقل می شود.

از دیگر امکانات S3 می‌ توان به چراغ های زنون، دوربین 360، پوشش چرمی صندلی ها، پشت آمپر دیجیتالی، صفحه نمایش لمسی 9 اینچی به همراه توییتر و ساب‌ووفر، سانروف برقی، چراغ های روز، آینه های جانبی برقی، فرمان D شکل با روکش چرمی، سیستم ورود بدون کلید و قابلیت اتصال به تلفن های همراه هوشمند با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی شرکت لوکسژن اشاره کرد.

تجهیزات ایمنی این خودرو شامل سیستم نمایش باد لاستیک ها TPMS ، ترمزهای ABS ، EBD ،BAS، EBB، سیستم کمک در سربالایی HAC، ضد هرزگردی TCS، کنترل پایداری ESC، کروز کنترل، فرمان تلسکوپی، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو و..... می‌باشند.

پس از S3 کراس اوور U6 با قیمتی در محدوده 130 تا 150 میلیون تومانی راهی بازار می شود. مدیر عامل آرمان موتور کویر، فرزین ترکی پور، U5 و S5 را محصولات بعدی این شرکت نامید.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • آریا
    آریا | ۵ آذر ۱۳۹۶

    جالبه ایران بیش از 50 ساله صنعت خودروسازی داره ولی با بی لیلقتی و بی کفایتی توسط خودروسازهای تازه از تخم بیرون اومده سوت شد رفت. به قول دوستی میگفت این حجم از گندکاری نبوغ زیادی میخواد

  • | ۴ آذر ۱۳۹۶

    اذهان، نبوق

  • Navid Javadzadeh
    Navid Javadzadeh | ۴ آذر ۱۳۹۶

    تا چند وقت دیگه شاهد ورود خودروهای ساخت اتیوپی هم به ایران خواهیم بود ...

مطالب پیشنهادی