ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سیتروئن C3؛ اولین محصول فرانسوی های مقیم کاشان برای بازار ایران [تماشا کنید]

شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد، پیش از این نمونه سیتروئن C3 XR را در معرض نمایش عمومی قرار داده بود. اما حالا این شرکت قصد دارد تا از نمونه ساده تر C3 به عنوان ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۰۰:۱۵

شرکت سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد، پیش از این نمونه سیتروئن C3 XR را در معرض نمایش عمومی قرار داده بود. اما حالا این شرکت قصد دارد تا از نمونه ساده تر C3 به عنوان یک هاچ بک کراس قدرتمند برای ورود به بازار ایران استفاده کند.


به این منظور، ساعاتی قبل مراسمی در خانه رز تهران برگزار شد که به رونمایی و معرفی کامل مدل سی 3 سیتروئن اختصاص داشت.

سیتروئن C3 از منظر طراحی ظاهری مانند تمام خودروهای ساخت سیتروئن، محصولی متفاوت و کاربردی محسوب می شود و ضمن به روز بودن به نکات جالبی نظیر ضربه گیر مخصوص درب ها (برای کاهش خسارت ناشی از تصادفات درون شهری) تجهیز شده است.

سیتروئن C3 دارای طولی معادل 3990 میلی‌متر بوده و ارتفاعی برابر با 1457 میلی‌متر دارد و به موتور توربو شارژ ۱۶۰۰ سی‌سی که توانایی تولید ۱۶۵ اسب بخار را دارد نیز مجهز است.

این قدرت قابل توجه توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک در اختیار چرخ های جلو قرار می گیرد و با توجه به ابعاد جمع و جور خودرو می تواند شتابی قابل توجه را برای آن تامین نماید.

از گزینه ‌های رفاهی داخل کابین C3 می ‌توان به دوربین دید عقب، صندلی های پارچه ای، کروزکنترل و همچنین سیستم تهویه مطبوع خودکار اشاره کرد. در میانه داشبورد نیز یک سیستم سرگرمی / اطلاع رسانی مجهز به نمایشگر 7 اینچی تعبیه شده است که ارائه کننده قابلیت‌ هایی همچون مسیریابی ماهواره ‌ای و مبتنی بر GPS، رادیو و پخش صوتی، اتصال به تلفن هوشمند، بلوتوث و غیره خواهد بود.

ظرفیت 300 لیتری صندوق عقب و مجموعی از تجهیزات ایمنی و رفاهی مدرن نظیر 4 کیسه هوا، سیستم ESP و...از جمله ویژگی های سیتروئن C3 مونتاژی سایپا کاشان خواهد بود.

گفتنی است که نصب پیشرانه 1.6 لیتری توربو برای نخستین بار در جهان بر روی این بدنه در بازار ایران انجام شده است و به طور کلی تنها خط تولید سیتروئن C3 به غیر از ایران نیز در کشور اسلواکی قرار دارد.

سایپا سیتروئن در شرایط فعلی از اعلام قیمت احتمالی سیتروئن C3 خودداری می کند، اما با توجه به شرایط بازار می توان حدس زد که سیتروئن C3 قرار است به عنوان یک هاچ بک نسبتا جمع و جور با خودروهایی نظیر هیوندای I20 رقابت کند و از این رو در صورت عدم تغییر در تعرفه واردات و نرخ ارز، قیمتی در محدوده 100 میلیون تومان برای سیتروئن C3 مونتاژی سایپا سیتروئن قابل پیش بینی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Farzinati
    Farzinati | ۵ آذر ۱۳۹۶

    گزینه های رفاهی،صندلی های پارچه ای؟؟مگه بقیه ماشینا صندلیاشون سنگیه یا سیم خارداری

  • xiaomi
    xiaomi | ۵ آذر ۱۳۹۶

    خودرو ساز داخلی خودرو وارد میکنه میکشه روش میفروشه ??????

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی