ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Bloodborne
ویجیاتو - بازی

هیولای گم شده بازی Bloodborne پس از سه سال پیدا شد

به نظر می رسد که پیدا کردن رمز و رازهای جدید در یکی از شاهکارهای هیدتاکا میازاکی یعنی بلادبورن، هنوز و حتی پس از گذشت سه سال از زمان عرضه بازی نیز ادامه دارد. بلادبورن از ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۶:۳۰

به نظر می رسد که پیدا کردن رمز و رازهای جدید در یکی از شاهکارهای هیدتاکا میازاکی یعنی بلادبورن، هنوز و حتی پس از گذشت سه سال از زمان عرضه بازی نیز ادامه دارد.

بلادبورن از آن دست بازی هایی بود که در هنگام عرضه، به عقیده تعداد زیادی از منتقدان، دلیل خوبی برای ورود گیمرها به نسل هشتم بازی های ویدیویی محسوب می شد.

داستان پیچیده، گیم پلی  اعتیاد آور و حس رمز و آلود اکتشاف و ماجراجویانه ای که در دنیای این بازی وجود داشت، از جمله دلایل موفقیت بلادبورن بودند.

در سال 2014 و پیش از عرضه بازی، سازندگان این اثر طی رویداد پلی استیشن آن سال، از هیولایی با نام The Flaming Undead Giant رونمایی کردند. در طول نمایش این غولآخر، او در سیاه چاله Chalice بازی قابل مشاهده بود.

پس از عرضه بلادبورن، هیچ شخصی نتوانست تا او را در نقطه ای از جهان بازی و سیاه چاله Chalice پیدا کند و همین موضوع باعث شد تا بسیاری تصور کنند که سازندگان بازی، تصمیم به حذف این هیولا گرفته اند.

در زمان حاضر و درحالی که نزدیک به سه سال از عرضه بازی گذشته، به نظر می رسد که پس از تلاش ها و جست و جوی فراوان، شخصی بالاخره توانسته است تا این هیولای اسرار آمیز را پیدا کند.

این شخص که KolbrotKommander نام داشته و در گروهی از متخصصان جست و جو در سیاه چاله های Chalice این بازی عضویت دارد، بعد از سه سال موفق به پیدا کردن این هیولا شده است.

در ویدیوی بالا، نحوه گشت و گذار و تلاش هایی که این گروه برای پیدا کردن این هیولای اسرارآمیز صرف کرده اند، به نمایش درآمده است. در توضیح پیدا کردن این هیولا آمده است که او، عضوی از یکی از کمیاب ترین هیولاهای حاضر در دنیای این بازی بوده است. ممکن است که بازیکنان دیگری نیز در طول گشت و گذارهای خود در دنیای بلادبورن، با این هیولا برخورد کرده باشند اما تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر پیدا کردن آن، منتشر نشده است.

لازم به ذکر است که Flaming Undead Giant، تنها هیولا کمیاب و مرموز حاضر در بازی نبوده و اگر با سری سولز و بلادبورن آشنا باشید، حتماً از تنوع بالای کاراکترهای موجود در این اثرها، مطلق خواهید بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mohammad Golmohammadi
    Mohammad Golmohammadi | ۵ آذر ۱۳۹۶

    جالبه

  • Reza Gamer
    Reza Gamer | ۵ آذر ۱۳۹۶

    من خودم سه نسخه دارک سولز رو به پایان رسوندم... این که حیف این بازی اگه برای پی سی بود رکورد اون پسرو میزدم

  • m.h.r.v pro gamer
    m.h.r.v pro gamer | ۵ آذر ۱۳۹۶

    سه ساااال خیلی عجیبه

  • Mohsen mmi
    Mohsen mmi | ۵ آذر ۱۳۹۶

    اینو پیدا کردن ـ پسر ایرانیا خودشونو دسته کم میگیرنا...

مطالب پیشنهادی