ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاکستان در بحبوحه اعتراضات خیابانی توییتر، فیسبوک و یوتوب را مسدود کرد

مطابق آخرین گزارشات، دولت پاکستان برای سرکوب اسلام گرایان افراطی معترضی که این روزها به خیابان های این کشور آمده اند سه سرویس توییتر، یوتوب و فیسبوک را مسدود کرده است. آسوشیتد پرس گزارش می ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۵ آذر ۱۳۹۶ | ۱۱:۰۰

مطابق آخرین گزارشات، دولت پاکستان برای سرکوب اسلام گرایان افراطی معترضی که این روزها به خیابان های این کشور آمده اند سه سرویس توییتر، یوتوب و فیسبوک را مسدود کرده است.

آسوشیتد پرس گزارش می دهد که این فیلترینگ در حالی اتفاق افتاده که درگیری نیروهای امنیتی با معترضان در خیابان های اسلام آباد تا کنون 200 زخمی و 6 کشته بر جای گذاشته است.

از بین این سه سرویس اینترنتی، تنها توییتر بوده که نسبت به این موضوع رسما واکنش نشان داده است: «ما از اقدام دولت پاکستان برای مسدود کردن توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی و مشکلاتی که برای دسترسی به توییتر در پاکستان به وجود آمده، آگاه بوده و مشغول پایش موقعیت هستیم و امیدواریم که توییتر هر چه زودتر در پاکستان دوباره در دسترس قرار بگیرد.»

البته علیرغم فیلترینگ توییتر در پاکستان، بسیاری از کاربران همچنان به کمک وی‌ پی ان می توانند به آن دسترسی داشته باشند. اما به خاطر قطع پخش بسیاری از کانال های مهم تلویزیونی توسط دولت، هنوز بخش زیادی از مردم به آخرین اخبار دسترسی ندارند.

گفتنی است که اقدامات اخیر دولت پاکستان تا این لحظه با انتقادات شدیدی در توییتر همراه بوده و بسیاری از خبرنگاران و مردم نسبت به آن واکنش نشان داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • LOGANLEGEN
    LOGANLEGEN | ۵ آذر ۱۳۹۶

    اگه دیجاتو کامنت هارو پاک نکنه شک نکن خودش پاک میشه از صفحه روزگار

  • ami_ald
    ami_ald | ۵ آذر ۱۳۹۶

    دیجیاتو ضد مردم!اینارو مردم یادشون نمیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی