ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گام تازه سامسونگ برای بهبود بیکسبی: خرید شرکت فعال در زمینه هوش مصنوعی

سامسونگ اخیراً کمپانی کره ای «Fluently» که در زمینه هوش مصنوعی مکالمه مبتنی بر متن تخصص دارد را به مالکیت خود در آورده. قرار است از قابلیت های شرکت Fluently در زمینه بهبود کارکرد دستیار ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۷ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۴۵

سامسونگ اخیراً کمپانی کره ای «Fluently» که در زمینه هوش مصنوعی مکالمه مبتنی بر متن تخصص دارد را به مالکیت خود در آورده. قرار است از قابلیت های شرکت Fluently در زمینه بهبود کارکرد دستیار صوتی بیکسبی سامسونگ استفاده شود.

اپ Fluently که در گوگل پلی نیز در برخی از کشورها در دسترس است، با بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان از جمله تلگرام و واتس اَپ سازگار بوده و نحوه کارکرد ساده ای دارد؛ فرض کنید شما پیامی با این مضمون (البته به انگلیسی) دریافت می کنید: «آیا امروز برای نهار وقت آزاد داری؟»؛ در این صورت اپ مذکور پاسخ های که به واسطه هوش مصنوعی تولید شده را نمایش می دهد؛ به عنوان نمونه پاسخ می دهد: «بله، الان در تقویم ثبت می کنم» یا «خیر». گفتنی است پیشنهادات این اپ بسته به فردی که سوی دیگر مکالمه است، تغییر می کند.

لازم به ذکر است که سامسونگ از مدت ها پیش مشغول بهبود قابلیت های بیکسبی است. در همین راستا چند هفته پیش از نسخه 2.0 این دستیار صوتی هوشمند پرده برداشت که بسیاری از نقص های پیشین را رفع کرده و از قابلیت های پردازش زبان طبیعی پیشرفته ای بهره می گیرد که نه تنها کاربر اصلی، بلکه اعضای خانواده را هم شناسایی می نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی