ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینستاگرام چه ویژگی هایی را در دست توسعه دارد؟

همان طور که احتمالاً می دانید توسعه دهندگان اپلیکیشن های پرطرفدار معمولاً قبل از عرضه جهانی ویژگی های تازه، این قابلیت ها را به گروه های کوچکی از کاربران ارائه می کنند و پس از ...

محسن خوشنود
نوشته شده توسط محسن خوشنود | ۸ آذر ۱۳۹۶ | ۱۵:۰۵

همان طور که احتمالاً می دانید توسعه دهندگان اپلیکیشن های پرطرفدار معمولاً قبل از عرضه جهانی ویژگی های تازه، این قابلیت ها را به گروه های کوچکی از کاربران ارائه می کنند و پس از دریافت بازخورد، نسبت به عرضه عمومی آنها تصمیم می گیرند.

اینستاگرام نیز یکی از همین اپلیکیشن های بسیار پرطرفدار است که بر اساس گزارش وبسایت «TNW»، در حال تست ویژگی های جدیدی بوده که البته هیچ تضمینی برای راهیابی این قابلیت ها به نسخه نهایی به روزرسانی نرم افزار مذکور وجود ندارد. در ادامه با این ویژگی ها آشنا می شوید:

قابلیت «Regram» داخلی

این ویژگی برای بازنشر تصاویر و ویدیوها از سایر اکانت های اینستاگرام کاربرد دارد که در حالت عادی، کاربر باید عکس یا کلیپ مورد نظر را دانلود و سپس از طریق حساب خود آپلود کند. البته برخی اپلیکیشن های شخص ثالث نیز چنین امکانی را فراهم می کنند اما گزینه «Regram» داخلی قابلیتی است که بسیاری از کاربران از مدت ها پیش منتظر آن بودند.

امکان جست و جوی فایل های GIF برای استفاده در استوری ها

قابلیت جست و جوی GIF به کاربران اجازه می دهد با اضافه کردن تصاویر متحرک به استوری ها و احتمالاً پست های خود، تصاویر اشتراکی خود را بیش از پیش شخصی سازی کنند.

نسخه بتا برای iOS

اینستاگرام مدت هاست که یک نسخه بتا برای آزمایش قابلیت های جدید توسط کاربران برگزیده روی پلتفرم اندروید دارد و حال به نظر می رسد که چنین امکانی برای کاربران iOS نیز فراهم خواهد شد.

امکان ذخیره کردن استوری ها

یکی از مورد انتظارترین ویژگی هایی که احتمالاً به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه خواهد شد، امکان ذخیره کردن استوری ها در یک فضای جداگانه است که به کاربر اجازه می دهد موارد مورد علاقه خود را برای بازبینی در آینده نگهداری کند.

فهرست دوستان نزدیک

این ویژگی همان طور که از اسمش پیداست امکان انتخاب برخی مخاطبان به عنوان دوستان نزدیک را فراهم کرده، و قابلیت هایی مانند اشتراک گذاری تصاویر و محتوای خصوصی با این گروه را در اختیار کاربر قرار می دهد.

اشتراک گذاری مستقیم در واتس اَپ

اینستاگرام هنوز در حال تست قابلیت اشتراک مستقیم محتوا با سایر اپلیکیشن های تحت مالکیت فیسبوک مانند «WhatsApp» است و به نظر می رسد کاربران iOS نیز در صورت ارائه چنین قابلیتی، از آن بهره مند شوند.

کلمات میانبر برای اموجی ها

قابلیت میانبر برای اموجی ها به کاربر اجازه می دهد با تایپ عباراتی خاص، به اموجی های مرتبط دسترسی پیدا کند.

سایر ویژگی های تحت آزمایش اینستاگرام عبارتند از:

امکان مشاهده اموجی ها و هشتگ های برتر
قابلیت دنبال کردن هشتگ ها
امکان پین کردن مکالمات مورد نظر برای نمایش در بالای فهرست
قابلیت «Add Coffee» که از عملکرد آن اطلاعی در دست نیست
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ali-g
    ali-g | ۹ آذر ۱۳۹۶

    کاش یه کاری میکرد این شاخ های مجازی جمع میشدن

  • ami_ald
    ami_ald | ۸ آذر ۱۳۹۶

    جدیدن خیلی بد شده کامنت فارسی با عدد بزاری کل کامنت خراب میشه

  • hosss021
    hosss021 | ۸ آذر ۱۳۹۶

    به جای این همه ویژگی که داره هفتگی اضافه میکنه یه فکری بحال حجم بالای نت بکنه . دو مین میری داخلش صد مگ پر . چه وضعشه اخه !!!

مطالب پیشنهادی