ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

لندرور مدل هایی با توانایی بهتر در مسیرهای آفرود ارایه خواهد کرد

بعد از اینکه اعلام شد که نسخه ای آفرودی و ویژه از لندرور دیسکاوری قرار است روی خط تولید جگوار لندرور قرار بگیرد، خبرهای جدیدی از تولید خودرو های بیشتری به گوش می رسد که ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۷:۱۵

بعد از اینکه اعلام شد که نسخه ای آفرودی و ویژه از لندرور دیسکاوری قرار است روی خط تولید جگوار لندرور قرار بگیرد، خبرهای جدیدی از تولید خودرو های بیشتری به گوش می رسد که به صورت ویژه برای آفرود ساخته می شوند.

طبق خبرهایی که از سایت اتوکار اعلام شده ، یکی از کاندیداهای شایسته برای این کار، دیفندر خواهد بود. دیفندر همیشه و در طول تولیدش همیشه به عنوان ذائقه خوشی برای آفرود شناخته می شد و زمانی دلپذیرتر می شود که در آینده حتی امکانات بهتری برای آفرود خواهد داشت.

مدیر بخش طراحی لندروور گفته است که هدف آنها پیش بردن دیفندر جدید به سمت پایداری بیشتر در کنار دیسکاوری SVX است. مک گاورن اضافه کرد که نشان SVX برای مدل های دیسکاوری و دیفندر به خوبی نتیجه خواهد داد، اما نمی توان آن را برای نسخه های مختلف رنجرور استفاده کرد.

البته شاید بتوان این لوگو را در آینده بر روی محصولات جگوار نیز دید. مدیر بخش طراحی جگوار نیز در توضیحاتی تکمیلی اعلام کرد که ما خیلی به دنبال قابلیت های آفرود نیستیم، چراکه خودروهای ما بر اساس خودروهای شهری و جاده ای استاندارد پایه گذاری شده اند، اما اگر خودروهای لندرور می توانند مانند جگوار نسخه های SVR داشته باشند، پس ما نیز در صورت نیاز می توانیم نسخه های SVX  را برای خودروهای جگوار توسعه دهیم و به کار ببریم.

این گفته به این معنی است که احتمالا در آینده خودروهای F- Pace و E-Pace نیز مجهز به قابلیت های ویژه آفرودی شوند. لندرور دیسکاوری با پکیج  SVX  شامل تعلیقی جدید و قوی تر از نسخه استاندارد خواهد شد و موتور V8 با حجم 5 لیتر می تواند 518 اسب بخار نیرو تولید و به صورت متغیر و هوشمند به هر چهار چرخ بفرستد.

همچنین در هر دو بخش جلو و عقب صفحه های محافظ جدیدی برای دفع ضربات وارده تعبیه شده و جعبه دنده هشت سرعته همیشگی نیز با به روز رسانی های نرم افزاری، حالا بیشتر مناسب آفرود است. می توانید تصاویر گالری زیر را از این خودروی شاسی بلند توانا مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی