ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مهم ترین ویژگی های گلکسی نوت 8 برای تجارت

اگر فعال اقتصادی یا صاحب کسب و کار باشید، احتمالاً اولیت های شما برای خرید تلفن هوشمند با کاربران دیگر تا حدی تفاوت دارد. یک فعال اقتصادی اهمیت ثانیه ها را می داند و برای ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

اگر فعال اقتصادی یا صاحب کسب و کار باشید، احتمالاً اولیت های شما برای خرید تلفن هوشمند با کاربران دیگر تا حدی تفاوت دارد. یک فعال اقتصادی اهمیت ثانیه ها را می داند و برای بهره وری بیشتر ارزش قائل است. برای صاحب کسب و کار بهانه ها قابل پذیرش نیستند و همه چیز باید در بهترین شکل خود باشد. در این مطلب می خواهیم نگاهی داشته باشیم به ویژگی های گلکسی نوت ۸ که این تلفن هوشمند را به یک گزینه مناسب برای صاحبان کسب و کار و فعالین اقتصادی تبدیل کرده است. با دیجیاتو همراه باشید.

قلم S Pen

گلکسی نوت 8

تماس را با همه ی تلفن های هوشمند می توان گرفت، امکان نصب برنامه و قابلیت های دیگر هم برای همه وجود دارد، اما S Pen به شما امکاناتی می دهد که برای رقبای فاقد قلم مقدور نیست، پس تعجبی ندارد که مطلب را با این قابلیت آغاز کنیم. تصور کنید قادر باشید هر زمان که کاغذ و قلم احتیاج داشتید، S Pen را از بدنه موبایل خود خارج کرده و روی صفحه نمایش دستگاه شروع به نوشتن نمایید. حتی نیازی به روشن کردن نمایشگر هم نیست. علاوه بر این می توانید با قلم اس پن به دنیای اپلیکیشن های طراحی و مهندسی وارد شده و نهایت استفاده را از آنها ببرید، بسیار بهتر از آنچه با نوک انگشت مقدور است. برای آشنایی با برخی از بهترین اپلیکیشن های نوت ۸ و نمونه ای از قابلیت های قلم اس پن از شما دعوت می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

صفحه نمایش بی‌کران

هیچ چیز نمی تواند مثل یک صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، بهترین قلم دنیای موبایل را تکمیل کند و این دقیقاً همان چیزی است که گلکسی نوت ۸ در اختیار شما قرار می دهد. فبلت جذاب سامسونگ یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۳ اینچی از نوع سوپر امولد دارد. این صفحه نمایش حاشیه فیزیکی چندانی ندارد و بیشترین فضای ممکن را در کمترین ابعاد زیر انگشتان شما قرار می دهد. سامسونگ مدتها در ساخت پنل های نمایشگر سرآمد بازار بوده است و حالا بهترین ساخته ی خود را در جدیدترین فبلت پرچمدار مورد استفاده قرار داده است.

پنل‌های اج با قابلیت‌های بیشتر

پنل های اج به خودی خود قادر هستند بهره وری کاربر را بیشتر کنند، اما صفحه نمایش بزرگ نوت ۸ یک قابلیت اضافی را هم امکان پذیر کرده است. در این تلفن هوشمند می توانید به لطف ویژگی App Pair اپلیکیشن هایی که به شکل همزمان استفاده می کنید را به پنل های اج اضافه کرده و با یک اشاره آنها را به شکل همزمان اجرا کنید. در این حالت با لمس آیکون مورد نظر شما، ظرف یک چشم به هم زدن صفحه به دو قسمت تقسیم شده و دو اپلیکیشن در آنها اجرا می شوند. برای آشنایی با این قابلیت و دیگر امکانات نوت ۸ برای افزایش بهره وری، توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

امنیت و آسایش

در گلکسی نوت ۸ شما هستید که تعیین می کنید چگونه از تلفن هوشمند خود محافظت کنید. قفل فبلت پرچمدار سامسونگ بسته به میل شما با حسگر اثر انگشت باز می شود، یا می توانید این کار را با اسکن کردن عنبیه چشم انجام دهید، یا اسکن چهره به شکل کامل، هر کدام که راحت تر باشد. ضمناً در این تلفن هوشمند با قابلیت Secure Folder فولدر می توانید بخشی از حافظه دستگاه را رمزگذاری کرده و فایل ها، عکس ها و داده های مهم را داخل آن قرار دهید. اطلاعاتی که درون این بخش قرار دارند با گذرواژه محافظت می شوند و کسی غیر از شما نمی تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

داک دکس استیشن

عکس های شما روی تلفن هوشمند هستند، ویدیوهای تلگرام، فایل های دریافتی و بسیاری موارد دیگر که در جیب خود حمل می کنید. به شکل معمول ما این فایل ها را با متصل کردن موبایل، به کامپیوتر شخصی خود وصل می کنید، اما گلکسی نوت ۸ می تواند علاوه بر تلفن هوشمند، کامپیوتر شما هم باشد. داک دکس استیشن (بررسی دیجیاتو) همان ابزاری است که چنین قابلیتی را برای پرچمداران اخیر سامسونگ ممکن کرده است. هرجایی که یک مانیتور و ماوس و کیبورد باشد، با همراه داشتن دکس می توانید گلکسی نوت ۸ را به کامپیوتر شخصی تبدیل کنید. وقتی تلفن هوشمند خود را روی این داک قرار دهید، رابط کاربری اندروید به نسخه دسکتاپ تبدیل شده و کامپیوتر شما آماده خواهد بود. با این ویژگی می توانید بیشتر عملکردهای روزمره را همان گونه که روی کامپیوتر انجام می دهید، با تلفن هوشمند به انجام برسانید.

دوربین دوگانه با زوم ۲ برابر

ارائه پاور پورنت و شرکت در سمینارهای مختلف جزء جدایی ناپذیر زندگی صاحبان کسب و کار به حساب می آید. کافی است چندباری در این جلسات از اسلایدهای در حال پخش عکس گرفته باشید تا ببینید تار شدن تصویر چه احتمال بالایی دارد. گلکسی نوت ۸ علاوه بر لنز عادی، یک لنز تله دارد که با فشار لمس یک دکمه فعال می شود و با ۲ برابر بزرگنمایی بیشتر عکاسی می کند، بدون کوچکترین افت کیفیت.

جک هدفون

بر خلاف اپل که روی حذف جک ۳.۵ میلی متری اصرار می کند، سامسونگ واقعیت ها را در نظر می گیرد، اینکه هنوز هدفون های بلوتوث بین کاربران فراگیر نشده و بسیاری به استفاده از هدفون های معمولی سیم دار تمایل دارند. برای یک فعال اقتصادی یا صاحب کسب و کار زمان محدود است و فرصتی برای سر و کله زدن با هدفونی که شارژ آن تمام شده وجود ندارد. یا تصور کنید بخواهید همزمان با شارژ تلفن هوشمند خود، به فایل های صوتی گوش دهید یا با هندزفری دستگاه تماس برقرار کنید، کاری که در صورت عدم وجود جک هدفون امکان پذیر نخواهد بود. اگر هنوز برای سر و کله زدن با هدفون های بلوتوث آمادگی ندارید، گلکسی نوت ۸ یکی از بهترین موبایل های بازار است و شما را مجبور به این کار نمی کند.

شارژ سریع و بی‌سیم

گلکسی نوت ۸ از شارژ سریع پشتیبانی می کند و حتی قادر است این کار را به شکل بی سیم هم انجام دهد. جلسه مهمی دارید و فراموش کردید تلفن هوشمند خود را شارژ کنید؟ کافی است نوت ۸ را روی پایه شارژ بی سیم قرار دهید یا کابل شارژر را به دستگاه متصل کنید. در این حالت ظرف ۱۵ دقیقه نزدیک به یک چهارم ظرفیت باتری دستگاه شارژ می شود. اگر مدتی از شارژر بی‌سیم و سریع گلکسی نوت ۸ استفاده کنید به سختی می توانید به دوران شارژ کردن تلفن های هوشمند با کابل و سیم بازگردید.

واقعیت مجازی

تصور کردن کسب و کار های آینده بدون واقعیت مجازی امکان پذیر نیست. بازار واقعیت مجازی در حال حاضر ۱۱.۴ میلیارد دلار ارزش دارد که پیش بینی می شود این رقم تا سال ۲۰۲۱ با ۱۱۳ درصد رشد به ۲۱۵ میلیارد دلار برسد. اگر می خواهید در آینده هم کسب و کار موفقی داشته باشید، امروز پیش قدم شده و به دنیای واقعیت مجازی وارد شوید تا پتانسیل های آن را برای خود شناسایی کنید. صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت گلکسی نوت ۸ یکی از بهترین راه ها برای تجربه کردن دنیای واقعیت مجازی است، خصوصاً که سامسونگ برای کامل کردن آن، یک هدست جذاب هم رونمایی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • Mmd
    Mmd | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    تا همین حد بگم که برتری خاصی نداره

  • alimohammadi15
    alimohammadi15 | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    به نظر میرسه دیجیاتو بعد از نووا 2 و اس8 بالاخره به نوت 8 هم رسیده.
    من شخصا طرفدار سامسونگم ولی دیگه پدرمونو در آوردید!

  • iWant myNote
    iWant myNote | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    هفته آخره. اگه دلتون خواست تو مسابقه سامسونگ و زومیت شرکت کنین. جایزش 3 تا نوت هشته. مسابقشم سختی نیس. ثبت نام کنین یهو دیدین یه نوت 8 بردین! لینکشم https://goo.gl/H7iG3F

    • alimohammadi15
      alimohammadi15 | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

      ناموسن بسه?

  • Mahtab Jahandar
    Mahtab Jahandar | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    من که چند روزی خریدم لذت میبرم واقعا باکیفیت و کامل.

  • am soleymanian
    am soleymanian | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    نوت 8 گوشی جذابیه ولی کامل نیست . اسپیکر استریو نداره . تنظیمات دستی دوربینش فقط کار راه بندازه . بیش از اندازه درازه جای بد اسکنر اثر انگشت . ولی با این حال صفحه نمایش انقد جذاب و فریبنده ساخته شده که همه حاضرن فقط پول به صفحه نمایش و قلمش بدن. از این سیاست سامسونگ به شدت بدم می آد.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی