ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی نسل جدید کارت های حافظه CFast را با سرعت خیره کننده معرفی کرد

کارت های جدید سری G سونی با نام CFast 2.0 حالا توسط سونی رسما معرفی شدند تا همگام با پیشرفت دوربین های دیجیتال، کارت های حافظه مناسبی نیز برای آن ها ساخته شده باشد. کارت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ آذر ۱۳۹۶ | ۱۲:۰۰

کارت های جدید سری G سونی با نام CFast 2.0 حالا توسط سونی رسما معرفی شدند تا همگام با پیشرفت دوربین های دیجیتال، کارت های حافظه مناسبی نیز برای آن ها ساخته شده باشد. کارت های CFast 2.0 طراحی شده اند تا تصاویر و ویدیوهای 4K با فریم های بالا را روی خود ذخیره کنند.

اگر کل این سری محصولات را در نظر بگیریم، کارت های جدید قادر هستند تا حداکثر به سرعت ۵۱۰ مگابایت بر ثانیه برای ثبت فایل ها و ۵۳۰ مگابایت بر ثانیه برای خوانش آن ها برسند. سونی می گوید محصولات جدیدش تمام کارت های CFast موجود در بازار را از لحاظ عملکرد و سرعت پشت سر گذاشته و به عکاسان و فیلم برداران اجازه می دهد تا بهتر از گذشته کار خود را انجام دهند.

سرعت بالاتر، زمان انتقال فایل ها به کامپیوتر نیز به کار می آید و دارندگان این کارت ها می توانند خیلی سریع عکس ها و ویدیوهایشان را از روی دوربین به پی سی منتقل کنند.

برای ویدیو، این کارت ها از VPG130 نیز پشتیبانی می کند که حداقل سرعت ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه را حین ضبط تضمین می کند. به اعتقاد سونی این مشخصات، کارت مذکور برای دوربین Canon C200 بسیار مناسب است.

این کارت ها در ظرفیت های ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به ترتیب با قیمت های ۱۲۰، ۲۰۰ و ۳۵۰ دلاری از اوایل سال ۲۰۱۸ به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alireza Abazari
    Alireza Abazari | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    فقط برایط عکساز بدرد میخوره زا برای اجرای اپ و بازی هم کاربرد داره؟ تو متن نوشتین سرعت خوانش پس سرعت نوشتنش چقدره؟

  • a
    a | ۹ آذر ۱۳۹۶

    فوق العاده است

مطالب پیشنهادی