ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استریم موسیقی با بالاترین ولوم صدا باعث کرش کردن اسپیکر گوگل هوم مینی می شود

به نظر می رسد هر دستگاهی که گوگل در روز چهارم اکتبر به بازار عرضه کرد، حداقل چند ایراد اساسی دارد. بعد از اینکه اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم مینی به دست خریداران دستگاه رسیدند، مشخص ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶ | ۲۰:۳۰

به نظر می رسد هر دستگاهی که گوگل در روز چهارم اکتبر به بازار عرضه کرد، حداقل چند ایراد اساسی دارد. بعد از اینکه اسپیکرهای هوشمند گوگل هوم مینی به دست خریداران دستگاه رسیدند، مشخص شد از لایه در بخش بالایی دستگاه استفاده شده که هوم مینی را مجبور می کرد به صورت همیشگی در حالت شنیدن فرمان های صوتی باشد. بعد از این، گوگل کاری کرد که هوم مینی با شنیدن فرمان مشخصی، میکروفون هایش را به کار بگیرد.

اما حالا مشکلی دیگر در انجمن اینترنتی ردیت گزارش داده و به نظر می رسد کاربران با پخش موزیک های خاصی با ولوم صدای بالا به مشکل برخورده اند. بعد از گذشت 5 الی 10 ثانیه از آغاز موسیقی و تنها وقتی که تنظیمات صدا روی بالاترین میزان ممکن باشد، گوگل هوم مینی کرش می کند.

در حال حاضر یکی از سخنگویان گوگل در فروم اسپیکر هوم دست به کار شده و از کاربران خواسته که این کرش را بازسازی کرده و فوراً به کمک اپلیکیشن Google Home، گزارش فیدبکی برای گوگل بفرستند.

علاوه بر این، گوگل گفته است که در صورت استفاده از کابل برقی رسمی عرضه شده همراه با دستگاه به جای کابل های شخص ثالث، احتمال دارد عملکرد دستگاه به حالت نرمال باز گردد. در هر صورت مشخص است که گوگل از بروز این مشکل باخبر شده، اما هنوز مشخص نیست که چگونه برطرف خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عادل حقیقی
    عادل حقیقی | ۱۰ آذر ۱۳۹۶

    نگید گوگل بگید باگ

مطالب پیشنهادی