ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گجت های جدید با برند بلک بری
تکنولوژی

بلک بری به پرداخت 137 میلیون دلار به نوکیا محکوم شد

بلک بری به تازگی رأی صادره از سوی «اتاق بازرگانی بین المللی» را پذیرفته و بر اساس آن قرار است مبلغ 137 میلیون دلار را به دلیل اختلاف در پرداخت حق پتنت ها به نوکیا بپردازد. ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۱ آذر ۱۳۹۶ | ۱۳:۰۲

بلک بری به تازگی رأی صادره از سوی «اتاق بازرگانی بین المللی» را پذیرفته و بر اساس آن قرار است مبلغ 137 میلیون دلار را به دلیل اختلاف در پرداخت حق پتنت ها به نوکیا بپردازد.

این رأی توسط سازمان «اتاق بازرگانی بین المللی» یا به اختصار ICC صادر شده که هدف آن کمک به توسعه اقتصادی در سطح جهان است.

نوکیا در شکایتی که از بلک بری مطرح کرده بود، ادعا کرد که بلک بری هزینه پتنت های ثبت شده مورد قراداد با نوکیا را نپرداخته است. مقامات بلک بری اعلام کرده اند که رأی صادره موجب نا امیدی آنها شده ولی در هر حال آن را می پذیرند.

از سوی دیگر بلک بری اعلام کرده که در حال حاضر بر سر دو مورد نقض پتنت از سوی نوکیا، شکایت هایی را در دادگاه های آلمان و آمریکا مطرح کرده. همچنین مقامات بلک بری گفته اند که رأی صادر شده در اتاق بازرگانی بین المللی تأثیری در شکایت های مطرح شده توسط آنها در آمریکا و آلمان ندارد و همچنان پیگیر این دو مورد هستند.

هر دو کمپانی بلک بری و نوکیا در حال تلاش برای بهبود شرایط خود در بازار هستند. لازم است یادآوری کنیم که بلک بری سال 2017 میلادی را در حالی آغاز کرد که دیگر هیچ سهمی از بازار تلفن های هوشمند را در اختیار نداشت. از سوی دیگر نوکیا نیز بخش تولید موبایل هایش اکنون در اختیار شرکت فنلاندی HMD است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۱ آذر ۱۳۹۶

    قانون باید قاطع باشه.

مطالب پیشنهادی